R
Rob D
Ik weet niet of ik de enige ben, maar als ik van HD kanalen iets opneem op mijn HD-DVR komt het regelmatig voor dat, wanneer ik deze afspeel, het beeld stotterd.
Zet ik de opname even op pauze en hervat deze daarna weer, is alles weer goed.
Na een tijdje begint het stotterende beeld weer.
Heeft iemand hier een oplossing voor of komt het vaker voor?
Er zit geen regelmaat in deze storing, ook als ik de opname gewoon door laat lopen, gaat de weergave na verloop van tijd weer ongestoord verder.
Bij "live" kijken van het HD kanaal gaat alles goed en ook als er SD kanalen (die wel opgenomen zijn) worden bekeken, heb ik nergens last van.
Zet ik de opname even op pauze en hervat deze daarna weer, is alles weer goed.
Na een tijdje begint het stotterende beeld weer.
Heeft iemand hier een oplossing voor of komt het vaker voor?
Er zit geen regelmaat in deze storing, ook als ik de opname gewoon door laat lopen, gaat de weergave na verloop van tijd weer ongestoord verder.
Bij "live" kijken van het HD kanaal gaat alles goed en ook als er SD kanalen (die wel opgenomen zijn) worden bekeken, heb ik nergens last van.