• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Stotter probleem Radio via kabel.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter aapje63
  • Startdatum Startdatum
A

aapje63

Ik heb een vervelend probleempje, ik heb hier thuis de mediabox voor TV!

Maar dan heb je tevens gewoon signaal of heet dit Analoog tv/radio?

Ik heb vaak eigenlijk de hele dag de radio aan (woon in Almere) en het vervelende is dat deze regelmatig stottert ff stilte :-\ bv net dat stukje nieuws mis je een woord...en zo dus ook met muziek.

Ik dacht tuner gaat overlijden dus..... andere toren van de kids boven gepakt en deze beneden gezet en grrr hetzelfde dus ik vind het nu wat problematischer het is dus het signaal... maar waar :embarassed:?
Heb de stekkers opnieuw aan kabel van wand contaktdoos naar tuner opnieuw gemonteerd geen resultaat
Upc komt meterkast in in een wit kastje daarvandaan naar UPC aanbevolen splitter/versterker vandaar naar woonkamer de wand contaktdoos van daar gaat er een kabel naar de mediabox en een naar de tuner van mijn stereo.

Herkend iemand dit probleem.. doet het bij al de zenders die ik luister sky radio/ radio 10 gold end

Het is nu al weer een tijdje...

Het is vaak einde dag/avond soms achterelkaar soms weer een tijd niet...dus???? ik weet het niet.
Baal enorm ik luister de hele dag radio
 
Het ging weer een tijdje goed, maar sinds vandaag is het weer stotteren >:(....soms zo vaak dat ik de radio maar uit doe, wat een gezeik... en altijd kabeltjes :'( end..jaja het andere tuner erop en het zelfde probleem wordt er zo moe van dat ik ga denken bij UPC te vertrekken ..pffff het ligt altijd en eeuwig aan de klant zijn stekkers.

Pfff wat een gedoe en radio is best leuk..
 
Het verschijnsel doet zich hier ook voor: 's morgens tussen 09:00 en 10:00 op raddio1.
Wat me is opgevallen dat de versterker tijdens het 'stotteren' van de instelling 'tuner' herhaald afspringt naar 'cd' of 'phono' en weer terug. Ik nam tot nu toe aan dat òf de versterker aan het eind van zijn levensduur was òf dat er uit de omgeving een stoorsignaal kwam dat gelijk was aan de code die de afstandsbediening stuurt.
 
Speelt dit probleem nog steeds? Ik zit nu niet thuis dus kan het even niet nagaan. Ik raad je aan het probleem aan te kaarten (PM) bij UPC support hier op het forum of via @UPC twitter via DM die pakken het meestal vrij snel op.
 
Terug
Bovenaan