H
hansmutsers
Kan iemand mij vertellen wat de oorzaak is van niet vloeiende beelden tijdens het ontvangen van een aantal programma's zoals Humor t.v. en diverse andere zenders. Ned.1,2,3 doen het wel goed.
Ook ik heb sinds enkele dagen de Cisco digitale ontvanger in het gebied rond Breda.
Ook ik heb sinds enkele dagen de Cisco digitale ontvanger in het gebied rond Breda.
?