• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storingsmeldingen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Diederik50
  • Startdatum Startdatum
D

Diederik50

Valt voor de tweede keer in twee dagen het tv-signaal weg. Kijk je op de website of er een storing is. Niet gemeld, aldus de website. Dus maar gebeld. Na en eindeloze riedel van voor mij oninteresaante onderwerpen kom je eindelijk zover dat je denkt in het juiste menu te zitten. Is het zo druk dat je het verzoek krijgt om het later nog maar eens te proberen want de wachttijd is meer dan tien minuten. Kassa! Dan maar een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Keurig binnen tien minuten antwoord: een algemene storing bij UPC is de oorzaak. Kijk je weer op de website een half uur na dit bericht. Staat er nog steeds: geen meldingen bekend. Lekker actueel zo'n website! En zo lekker klantvriendelijk! Ik ben blij als ik straks kan overstappen op glasvezel en van UPC af ben.
 
Diederik50 zei:
Valt voor de tweede keer in twee dagen het tv-signaal weg. Kijk je op de website of er een storing is. Niet gemeld, aldus de website. Dus maar gebeld. Na en eindeloze riedel van voor mij oninteresaante onderwerpen kom je eindelijk zover dat je denkt in het juiste menu te zitten. Is het zo druk dat je het verzoek krijgt om het later nog maar eens te proberen want de wachttijd is meer dan tien minuten. Kassa! Dan maar een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Keurig binnen tien minuten antwoord: een algemene storing bij UPC is de oorzaak. Kijk je weer op de website een half uur na dit bericht. Staat er nog steeds: geen meldingen bekend. Lekker actueel zo'n website! En zo lekker klantvriendelijk! Ik ben blij als ik straks kan overstappen op glasvezel en van UPC af ben.
Hier in 3781 ook 2 maal een storing (geen TVsignaal) Kijk je op site dan is alles normaal geen storing gemeld. Helpdesk bellen dan maar. Begint met een nieuw speeltje; je moet de postcode inspreken. Volgens iedereen spreek ik behoorlijk ABN, maar de UPC-robot verstaat het niet. Na 20 minuten wordt er dan verteld dat er landelijke storingen in het netwerk zijn. Het is natuurlijk veel te klantvriendelijk om dat op een bandje te zetten als je de HD belt.
Met een internet verbinding die niet aan de snelheid voldoet gezeur met TV en on demand heb ik het zachtjes aan met UPC wel gehad.

Reggefiber glasvezel komt er aan
 
Diederik50 zei:
Dus maar gebeld. Na en eindeloze riedel van voor mij oninteresaante onderwerpen kom je eindelijk zover dat je denkt in het juiste menu te zitten. Is het zo druk dat je het verzoek krijgt om het later nog maar eens te proberen want de wachttijd is meer dan tien minuten. Kassa! Ik ben blij als ik straks kan overstappen op glasvezel en van UPC af ben.

Sinds een tijdje is de HD van UPC gratis onder nummer 1-2-0-0 als je UPC telefoon gebruikt.
Succes met je overstap naar glasvezel.

Als je je profiel had ingevuld hadden we je mogelijk hier kunnen helpen.

73's
 
Sinds een tijdje is de HD van UPC gratis onder nummer 1-2-0-0 als je UPC telefoon gebruikt.

En als je geen UPC telefoon hebt ben je haasje!
 
Diederik50 zei:
En als je geen UPC telefoon hebt ben je haasje!

Ja, dan blijf je met de gebakken peren zitten en weet men niet dat je een storing hebt.
Maar een ander zal vast wel weer bellen hè? :)
 
Xandertje zei:
Hier in 3781 ook 2 maal een storing (geen TVsignaal) Kijk je op site dan is alles normaal geen storing gemeld. Helpdesk bellen dan maar. Begint met een nieuw speeltje; je moet de postcode inspreken. Volgens iedereen spreek ik behoorlijk ABN, maar de UPC-robot verstaat het niet. Na 20 minuten wordt er dan verteld dat er landelijke storingen in het netwerk zijn. Het is natuurlijk veel te klantvriendelijk om dat op een bandje te zetten als je de HD belt.
Met een internet verbinding die niet aan de snelheid voldoet gezeur met TV en on demand heb ik het zachtjes aan met UPC wel gehad.

Reggefiber glasvezel komt er aan

Vandaag stond er een artikel in de krant over bovengenoemde storing (Barneveldse Krant)

"Kabelmaatschappij UPC vindt het niet in haar belang te communiceren over het aantal getroffen huishoudens en de oorzaak van de tot twee maal toe uren durende storingen in het weekend op de Veluwe. Het is wat het is geweest en daar gaan we verder niet achteraan. Terugblikken op de informatievoorziening heeft geen zin" (uitspraken zijn van Sutmuller, woordvoerder van UPC)

Volgens de redactie van de krant blijkt de storing in ieder geval te gaan over alle UPC-huishoudens in de plaatsen Barneveld, Voorthuizen, Kootwijkerbroek, Stroe, Zwartebroek, Ermelo, Putten en Nunspeet. Dus duizenden gedupeerden.

Conclusie: ......................................................................... (zelf invullen)


Reggefiber is nabij
 
Terug
Bovenaan