D
Diederik50
Valt voor de tweede keer in twee dagen het tv-signaal weg. Kijk je op de website of er een storing is. Niet gemeld, aldus de website. Dus maar gebeld. Na en eindeloze riedel van voor mij oninteresaante onderwerpen kom je eindelijk zover dat je denkt in het juiste menu te zitten. Is het zo druk dat je het verzoek krijgt om het later nog maar eens te proberen want de wachttijd is meer dan tien minuten. Kassa! Dan maar een mailtje gestuurd naar de klantenservice. Keurig binnen tien minuten antwoord: een algemene storing bij UPC is de oorzaak. Kijk je weer op de website een half uur na dit bericht. Staat er nog steeds: geen meldingen bekend. Lekker actueel zo'n website! En zo lekker klantvriendelijk! Ik ben blij als ik straks kan overstappen op glasvezel en van UPC af ben.
