• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

storingsmelding

sylvester(rr)

Quality Member
Berichten
9.691
Hey!

Weet iemand hoe je een storing kan melden ZONDER de helpdesk te bellen (dit duurt nogal lang, langer dan 1 uur en 30 minuten)!!!! ??? ??? >:( >:(
 
Hey!

Da klopt, want dan zeggen ze dat je de helpdesk moet opbellen omdat zij er niet uitkwamen! >:( >:( >:( >:(

Handig hè zo'n feedbackformulier??? >:( >:( >:( >:(
 
Hey!

Da klopt, want dan zeggen ze dat je de helpdesk moet opbellen omdat zij er niet uitkwamen! >:( >:( >:( >:(

Ja, dat heb ik ook een keer gehad, maar je moet je niet te snel laten afschepen, want dat formulier is wel degelijk ook bedoeld om storingen te melden
 
Ik heb er wel eens een storing aangemeld en toen deden ze er niets mee... (niet eens antwoorden)
 
8)
Ach ja, soms zit het mee, en soms zit het tegen ;D
 
Ik heb er wel eens een storing aangemeld en toen deden ze er niets mee... (niet eens antwoorden)

Ik heb tot nu toe altijd wel antwoord gehad, maar volgens mij heeft het er ook mee te maken wie er op dat moment de storingmelding afhandelt, de een maakt zich er sneller van af dan de ander...
 
Hmm dat zal dan wel, vond het in iedergeval erg slordig dat ze NIETS gezegt hebben.
 
Hey!

Dan moet de afhandeling maar door mensen gecontroleerd worden, soort Eerste Kamer :)
 
8)
Heb ze 1 keer gebeld, 56 minuten in de wacht en dan een no-no die na een half uur zegt dat ie het doorschuift naar de technische dienst (deze zouden contact opnemen met me om een afspraak te maken) en 10 minuten later reset mijn modem zich oid en doet alles het weer??? A fijn, de volgende ochtend (op zaterdag nota bene) belt er zo'n grapjas van de TD wanneer het uitkomt dat hij langs komt (Ik schrik wakker van deze opmerking ;D ) En zeg dat ze het goed hebben opgelost ::) Hij snapt er geen snars van... Enfin blijkbaar willen ze wel helpen en kunnen ze toveren ;D
8)
Dus wonderen gebeuren nog echt!
 
Terug
Bovenaan