Ik heb sinds kort een Humax 5050, en het valt me op dat vooral op Comedy Central Family er tientallen keren per minuut zo'n regenboog kleurig 'Storingsbeeld' door beeld flitst.
In het begin was het een paar keer per avond, maar nu is het dus tientallen keren per minuut, en dat begint toch wel behoorlijk irritant te worden. Het is me af en toe ook op andere zenders opgevallen, maar ik weet niet meer welke (zal er vanavond eens extra op letten), en daar was het ook minder vaak.
Waar ligt dit nu aan? Aan:
1) Mijn nieuwe Humax
2) De smartcard?
3) Ziggo?
In het begin was het een paar keer per avond, maar nu is het dus tientallen keren per minuut, en dat begint toch wel behoorlijk irritant te worden. Het is me af en toe ook op andere zenders opgevallen, maar ik weet niet meer welke (zal er vanavond eens extra op letten), en daar was het ook minder vaak.
Waar ligt dit nu aan? Aan:
1) Mijn nieuwe Humax
2) De smartcard?
3) Ziggo?

verticale kleurenbalken.