R
Regio HHW
Naar mijn idee is het beeld wel verbeterd na de update, het is iets scherper geworden volgens mij.
Wel heb ik weer veel storingen bij die :censored: Ziggo!!!
Ik hoop dat de kabel snel open wordt gezet voor andere kabel aanbieders, kan ik eindelijk naar UPC :applause:
Wel heb ik weer veel storingen bij die :censored: Ziggo!!!
Ik hoop dat de kabel snel open wordt gezet voor andere kabel aanbieders, kan ik eindelijk naar UPC :applause:
?