• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storingen Ziggo TV

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Fedexpress

Beste mensen.

Sinds een jaar ben ik in het bezit van een nieuwe Philips TV Model 37PFL8605H.
Daarbij een Samsung recorder SMT C7140, makkelijk om iets op te nemen.
Toen zijn we ook overgestapt naar Ziggo naar het alles in één pakket.
In het begin problemen gehad met internet en telefoon.
Gelukkig iemand gevonden op het forum (Marco) om mij te helpen met de fijnafstelling , dit is voor internet en telefoon gelukt.

Maar de TV !! Daar krijgen we echt een hekel aan, storingen !!!
Zit je heel de avond op Veronica te kijken en wil je op Ned. 3 nog even voetbal kijken , ja allemaal beeld met blokjes , echt om gek van te worden.:evil:
Nu zit ik net naar Sport 1 te kijken , Sport Moto GP , ja weer hetzelfde.
Ziggo is mijn signaal komen meten en dat is goed zegt de monteur.
Installateur snapt het ook niet.
Wie kan ons helpen met een goed advies !!:wink:
TV is voorzien van een Ziggo smart card en de Samsung receiver ook.
Storing is zowel op beeld via de TV en op beeld via de Samsung receiver.
Storingen zijn niet altijd aanwezig en is op verschillende zender.
Zo zit je uren te kijken en is er niets aan de hand en even later begint de ellende weer. Ook op Ned. 1,2,3.
Ra, ra, hoe is dit mogelijk.:shock:
Ik hoop op een goed advies en mijn gezin ook, de kinderen beginnen het echt beu te worden !!:censored:

Groeten , Jan:wink:
 
Blokjes in beeld

Fedexpress:

Probeer je Tv. is naar de fabrieksinstellingen te resetten,en daarna alle zenders weer te laten zoeken/instaleren!
Anders ook eens zonder de smartcard van Tv,dus alleen over
Samsung decoder beeld laten weergeven, en anders om ook eens proberen,dus alleen Tv.zonder decoder en HDMI losgekoppelt!
Misschien conflicteren de twee smartcard's elkaar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan