P
petje040
wie heeft er ook last van storingen op ned 1, 2 en 3
eerst dacht ik dat het het weer was of onweer
maar beeld shokt en stoot en hapert heel erg
dit is alleen op de drie nederlandse zenders zover ik kan zien
en hier is in eindhoven??
eerst dacht ik dat het het weer was of onweer
maar beeld shokt en stoot en hapert heel erg
dit is alleen op de drie nederlandse zenders zover ik kan zien
en hier is in eindhoven??