• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

storingen ned 1,2 en 3

  • Onderwerp starter Onderwerp starter petje040
  • Startdatum Startdatum
P

petje040

wie heeft er ook last van storingen op ned 1, 2 en 3

eerst dacht ik dat het het weer was of onweer
maar beeld shokt en stoot en hapert heel erg
dit is alleen op de drie nederlandse zenders zover ik kan zien

en hier is in eindhoven??
 
nou ik kijk bij actuele meldingen niks

ik bel naar upc krijg ik een bandje
waar op staat dat er problemen zijn met digitale tv/kabel

ondertussen wilde ik resetten stroom eraf en er weer op
doet niks het meer

ben benieuwd wanneer het opgelost is
 
Ja, heb ik ook. Haperingen beeld+geluid. Allleen N1+N2+N3 HD. Volgens Menu 1789 alles OK. Volgens kanaal 999 IP fout. Volgens de servicedesk slechte coax-kabel. Heb drie verschillende coax-kabels van 1 meter lang zonder splitter geprobeerd, maar geen verschil. Misschien WCD, is 30 jaar oud...


Monteur is langsgeweest en heeft de WCD vervangen. Storing blijft. Dan moet ik een opdrukversterker BDA-01 kopen.


Voor 60 euro een opdrukversterker BDA-01 gekocht. Storing blijft.
 
Hier (2986) ook geen problemen met de publieke zenders, zowel analoog als digitaal prima beeld.


Wij reageren niet om je te pesten hoor, maar juist om je te helpen. Het kan namelijk een postcode-gebonden probleem zijn en dan weet je tenminste waar je de oplossing zou moeten zoeken.

Misschien WCD, is 30 jaar oud...

Tja, dan zou ik daar maar eens even goed naar kijken. Die kan best helemaal gecorrodeerd zijn en dan krijg je geheid problemen.
 
Terug
Bovenaan