• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

storing

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tuske
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tuske

Hoi wie weet hoe ik de ontvanger uit de storing kan krijgen...alle drie de lampjes flikkeren. Geen signaal meer en ij reageert niet op de AB.
 
tuske zei:
Hoi wie weet hoe ik de ontvanger uit de storing kan krijgen...alle drie de lampjes flikkeren. Geen signaal meer en ij reageert niet op de AB.
Welke ontvanger ?? (merk/type etc)

Meestal voldoende is: even de netspanning eraf (stekker uit het stopcontact) en na een seconde of 10 (of later) er weer netspanning op zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan