Ja heb hem al een paar keer gereset, het helpt niet, bellen is haast onmogelijk alleen in de ochtend, heel raar, heb Multikabel al gebeld, waarschijnlijk heeft het te maken dat het in de ochtend vroeg de piektijd is, daarna is het weer normaal en werkt het perfect, in de middag en in de avond, alleen dus in de ochtend is het haast niet mogelijk te bellen en je verstaanbaar te maken.
Ik kan nog een dingetje proberen en dat is om de telefoon direct op het modem aan te sluiten, dat was de enige optie die de medewerker van de helpdesk mij aanbood, anders moet er maar een monteur komen.
Maar zoiets mag dus gewoon niet gebeuren, als het een kwestie van overbelasting is moet dat dus gewoon kunnen opgelost......
Heel vaag, zal het hier wel melden als het probleem is opgelost....