A
aatje92
Is er een storing of iets dergelijks in Rotterdam? Dit kan namelijk echt niet:
Ik werk met SSh en FTP en ik kan daar nu nieteens meer mee werken door de packet loss....
Ik werk met SSh en FTP en ik kan daar nu nieteens meer mee werken door de packet loss....
