• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter aatje92
  • Startdatum Startdatum
A

aatje92

Is er een storing of iets dergelijks in Rotterdam? Dit kan namelijk echt niet:
70416403.png


Ik werk met SSh en FTP en ik kan daar nu nieteens meer mee werken door de packet loss....
 
- Heb je het modem al gereboot ?
- Start je PC eens opnieuw op
- Werkt het internet zelf wel gewoon goed?
- Controleer de storingspagina van UPC of er storing is op jou plek.
 
Dave670 zei:
- Heb je het modem al gereboot ?
- Start je PC eens opnieuw op
- Werkt het internet zelf wel gewoon goed?
- Controleer de storingspagina van UPC of er storing is op jou plek.
- Ja, meerdere keren, geen oplossing.
- Ook al meerdere keren gedaan (het speelt al enkele dagen)
- Nee, pagina's laden soms niet (ik vermoed vanwege de packet loss) en soms is mijn verbinding eventjes helemaal weg.
- Heb ik gedaan, er staat niks aangegeven.
 
Heb je het al getest direct aan het modem dus zonder je router?
 
Dave670 zei:
Heb je het al getest direct aan het modem dus zonder je router?
Heb ik net gedaan, toen veranderde mijn IP (extern), en nu is de verbinding weer perfect via router:
70416837.png


Mijn ip veranderde van de 62.195 range naar de 46.129 range

Bedankt voor de tip!
 
Terug
Bovenaan