R
Royalty
Weet iemand toevallig te melden of er gisteravond een storing was op de servers van chello? Ik werd echt zeer resoluut gekilled. Meestal reageert het allemaal heel traag en valt ie weg. Nou was het echt opeens bam, niks meer te vinden. Modem reset, netwerkkaart gereset. Kwam niet meteen terug en ik ben maar gaan slapen. vanochtend deed ie het weer, maar ik ben benieuwd wat er nou gebeurde en of het bij mij ligt.
Graag wat info...
Graag wat info...
hele avond en nacht gewerkt.