• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing Ziggo Wifi Spots en TV App

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peppijn

Forum Gebruiker
Berichten
5
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
:giveup:1) Als ik inlog bij mijn.ziggo.nl en dan naar wifispots ga krijg ik deze error:
"Er is een fout opgetreden: Er is een technische fout opgetreden. Probeer het later opnieuw"

2) Als ik de TV app op mijn iPad opstart krijg ik de de melding, bezig met zenders binnenhalen, na een dag staat deze melding er nog steeds

Contact gehad met de helpdesk, deze geven aan dat beide fouten bekend zijn en er aan wordt gewerkt om dit op te lossen, als ik vraag wanneer kan men daar geen antwoord opgeven.

Ik heb net zelf een alles in 1 abonnement afgesloten alles werkt perfect, mijn vader (82 jr) alleen maar problemen met glasvezel overgehaald ook een ales in 1 abonnement bij Ziggo af te sluiten.

Iets meer uitleg waarom de fouten zich voordoen en wanneer dit ongeveer is opgelost is wenselijk

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
 
Je bent net overgestapt? Staat je Alles-in-1 al in Mijn Ziggo? Duurt altijd een paar dagen tot een week, voordat het is verwerkt.

Even afwachten dan.
 
Ik wist dat het een paar dagen tot een week zou gaan duren, echter zijn er inmiddels 2 weken voorbij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan