:giveup:1) Als ik inlog bij mijn.ziggo.nl en dan naar wifispots ga krijg ik deze error:
"Er is een fout opgetreden: Er is een technische fout opgetreden. Probeer het later opnieuw"
2) Als ik de TV app op mijn iPad opstart krijg ik de de melding, bezig met zenders binnenhalen, na een dag staat deze melding er nog steeds
Contact gehad met de helpdesk, deze geven aan dat beide fouten bekend zijn en er aan wordt gewerkt om dit op te lossen, als ik vraag wanneer kan men daar geen antwoord opgeven.
Ik heb net zelf een alles in 1 abonnement afgesloten alles werkt perfect, mijn vader (82 jr) alleen maar problemen met glasvezel overgehaald ook een ales in 1 abonnement bij Ziggo af te sluiten.
Iets meer uitleg waarom de fouten zich voordoen en wanneer dit ongeveer is opgelost is wenselijk
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
"Er is een fout opgetreden: Er is een technische fout opgetreden. Probeer het later opnieuw"
2) Als ik de TV app op mijn iPad opstart krijg ik de de melding, bezig met zenders binnenhalen, na een dag staat deze melding er nog steeds
Contact gehad met de helpdesk, deze geven aan dat beide fouten bekend zijn en er aan wordt gewerkt om dit op te lossen, als ik vraag wanneer kan men daar geen antwoord opgeven.
Ik heb net zelf een alles in 1 abonnement afgesloten alles werkt perfect, mijn vader (82 jr) alleen maar problemen met glasvezel overgehaald ook een ales in 1 abonnement bij Ziggo af te sluiten.
Iets meer uitleg waarom de fouten zich voordoen en wanneer dit ongeveer is opgelost is wenselijk
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?