Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
G-mail is idd handiger omdat ze ook webmail hebben maar dan met een 20 GB postbus en het ligt er veel minder uit. En als het gebeurd, veel korter.
Belangrijker is dat het ook IMAP ondersteunt. Daarmee kun je ook via een echt mail programma werken. Veel prettiger dan webmail en handiger dan popmail. Als je via popmail iets verzend, dan staat het alleen op de verzendende computer. via imap-mail, zie je de verzonden mail op alle computers. (Net als bij webmail) Bij IMAP kun je ook folders aanmaken en als je iets vanuit de inbox verplaats, zien alle andere computers deze verandering ook omdat de echte data op de server blijft staan. Wel kun je in het mail programma instellen om een copie van de echte data op je PC te bewaren voor snelle toegang. En dat kan webmail niet.
Ik zie echter dat je ook een Synology ds209+II hebt. Dan is een eigen mailserver toch veel leuker? Dat pakket op de nas werkt goed en dan krijgt je mailbox de grootte van je nas. (terabytes dus )