• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing XS news

Berichten
244
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Weet iemand wat er aan de hand is met XSnews?

Ik kan niet meer op de site en downloaden via altbinz lukt ook niet
 
Net nog gedownload, kan ook gewoon op de site. Weet niet hoe het een uur terug was.
 
Ik heb het probleem gevonden!

Ik had Norton DNS geinstalleerd en die sluit waarschijnlijk de poort af, ik heb het uitgeschakeld en het werkt weer
 
Op het moment is de snelheid en retentie bagger zie hieronder waarom:

Spoedonderhoud
2011-11-06 13:00
Beste Klant,

Vanwege enkele dataverbindingen die packetloss geven, is de beschikbare capaciteit momenteel niet optimaal. Hierdoor kunt u vandaag mogelijk problemen ondervinden met de snelheid en stabiliteit.

Wij zijn momenteel spoedonderhoud aan het voeren om de problemen te verhelpen. Wij verwachten dat alle issues in de loop van maandag a.s. opgelost zijn.

Onze excuses voor het ongemak,
Team XS News

Bron Xsnews.nl
 
Alleen vandaag? ik heb er al 3 dagen last van .. de crc fouten zijn niet te tellen
 
Nieuwe dingen komen moeiteloos binnen maar de wat oudere beslist niet :(
Gisteravond was de snelheid er een beetje uit, nu lijkt het beter.

Ach, dan maar een dagje later de boel binnentrekken.
 
Heb mijn abbo opgezegd en overgestapt naar een ander, was al een tijdje niet tevreden.
 
Op het ogenblik (al enkele weken) is rampzalig bij XMS.

Jonge post komen goed binnen, maar als ik over de 250-300 dagen kom krijg ik alles zo incompleet binnen dat par2 bestanden ook niet meer te gebruiken zijn.

Laatst contact gehad met de service desk van XMS, en erkennen het probleem.

Wordt vervolgd......
 
hier hetzelfde verhaal. het lukt me al weken niet meer oudere posts binnen te halen. meerdere malen contact gehad met de helpdesk. probleem is bekend, maar is tot nu niet verholpen. al met al duurt dit dus al zeker een week of twee :shocked2:
 
Terug
Bovenaan