• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing XS News (Chelloo.com)?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Brammetjee
  • Startdatum Startdatum
B

Brammetjee

Ben sinds vanmiddag al bezig een DVD te downloaden.
.par2-bestand is aanwezig, verder helemaal niets.
Meer mensen last van incomplete/niet aanwezige bestanden?
Servers zouden nu wel gesynched moeten zijn.
Ik heb al een mail naar support gestuurd, maar wilde het hier ook even vragen.
Kan helaas niet zeggen welke film het is, dus even zo: 'ontmoet de ouders - kleine...' van Illu en is vanmiddag gepost.

Iemand eventueel testen met account bij XS News (Chelloo.nl)?
Kan NZB natuurlijk altijd even via PM sturen ;)
 
Hmmzz, komt nu ineens binnen.

Strange. Never mind dus...
 
Nu storing en een paar dagen geleden ook al :-\

Google vind XsNews site nu ook niet meer, zodra die weer bereikbaar is, doet Spotnet het ook weer bij mij, nu wordt gemeld dat de Host niet gevonden kan worden.
 
Heb je dan al gekeken op hun site zelf?.
Daar kan je ook wel eens lezen of er onderhoud of storingen zijn.
Anders zou ik het ook niet weten waar het aan ligt.
Want chelloo,maakt gebruik van het Upc netwerk.
Daarom hebben ze een goedkope deal met UPc klanten dat ze daar van een speciaal nieuwsgroepen account gebruik mogen maken.
 
Biggy28 zei:
Heb je dan al gekeken op hun site zelf?.
Daar kan je ook wel eens lezen of er onderhoud of storingen zijn.
Anders zou ik het ook niet weten waar het aan ligt.
Want chelloo,maakt gebruik van het Upc netwerk.

Is toch ook logisch?
De meeste bezoekers van dit forum zijn UPC klanten (het is een forum voor UPC klanten duh) en enkelt met een UPC-IP-adres mag je gebruik maken van dat aanbod. Chelloo.nl heeft er verder 'niets' mee te maken. Enkelt administratief een dealtje gesloten met xs news.
 
Ahem, ze bieden ook gewone abo's aan hoor. Dat upc klanten nou middels een deal ook gebruik kunnen maken is prima, maar voor de rest is het gewoon een onafhankelijk bedrijf.
Als ze eruit liggen, en hun homepage niet bereikbaar is, dan kan er idd onderhoud of storing zijn.
Spotnet is niet bepaald een goed programma om als referentie te gebruiken.
 
Nou moet ik heel eerlijk zijn dat sinds ik overgeschakelt ben richting een 120Mbit news abbo ik zelden nog boven de 3MBps uitkomt daarvoor meestal tussen de 7 en 9.5.
 
Flow zei:
Ahem, ze bieden ook gewone abo's aan hoor. Dat upc klanten nou middels een deal ook gebruik kunnen maken is prima, maar voor de rest is het gewoon een onafhankelijk bedrijf.

Ik had het ook enkelt over de aanbieding voor UPC-klanten, daar moet je een UPC-IP-adres voor hebben toch? Daar had Biggy het over en daar reageer ik op. Beetje vreemd om er dan meer dingen bij te halen als de essentie van de reactie enkelt over de aanbieding voor UPC-klanten is ;)
 
Biggy28 zei:
Heb je dan al gekeken op hun site zelf?.
Daar kan je ook wel eens lezen of er onderhoud of storingen zijn.
Anders zou ik het ook niet weten waar het aan ligt.
Want chelloo,maakt gebruik van het Upc netwerk.
Daarom hebben ze een goedkope deal met UPc klanten dat ze daar van een speciaal nieuwsgroepen account gebruik mogen maken.

Ja, natuurlijk ook op hun site gekeken....en dus niet bereikbaar.
Dus ook de link op die site waar je de statusmeldingen kunt zien, is nu dus ook niet bereikbaar.
 
Net nog wat gedownload (perfect).
Ook hun site is voor mij bereikbaar, laatste storingsmelding is van 2011-04-14 13:30.

;D
 
Terug
Bovenaan