• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing webmail Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
88
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Beste allen. Ik probeer steeds in te loggen op de webmail van Ziggo. Ik kom in het inlogscherm, kan mijn inlognaam (=emailadres) en wachtwoord invullen, maar kom dan telkens terug in het inlogscherm. Is er een storing (op de storingspagina van Ziggo staat niets vermeld) of moet ik aanpassingen doen in de instellingen van IE? Wie kan mij helpen?
 
de Ziggo webmail geeft geen foutmelding zie ik als je de verkeerde informatie invult. Probeer je wachtwoord eens te resetten (klikken op wachtwoord vergeten) en daarna in te loggen met je volledige e-mailadres en je bijbehorende (nieuwe) wachtwoord.
 
de Ziggo webmail geeft geen foutmelding zie ik als je de verkeerde informatie invult. Probeer je wachtwoord eens te resetten (klikken op wachtwoord vergeten) en daarna in te loggen met je volledige e-mailadres en je bijbehorende (nieuwe) wachtwoord.

Thuis haal ik met hetzelfde wachtwoord wel mijn mail binnen in outlook express. Zou het nog iets met de instellingen van IE te maken kunnen hebben?
 
En die heb je aangevraagd en ook in Outlook Express staan??

Hoe bedoel je aangevraagd? Ik heb hem bij de aansluiting van mijn Alles-in-één pakket inderdaad een [email protected] mailadres aangevraagd. Thuis in Outlook Express werkt het prima, ik kan alleen elders nergens via webmail mijn mail bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan