Beste allen. Ik probeer steeds in te loggen op de webmail van Ziggo. Ik kom in het inlogscherm, kan mijn inlognaam (=emailadres) en wachtwoord invullen, maar kom dan telkens terug in het inlogscherm. Is er een storing (op de storingspagina van Ziggo staat niets vermeld) of moet ik aanpassingen doen in de instellingen van IE? Wie kan mij helpen?