• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing VOIP aansluiting

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Tjokkie
  • Startdatum Startdatum
T

Tjokkie

Sinds een jaar heb ik een Siemens Gigaset C470IP aangesloten op mijn Netgear router. Hiermee kan ik met mijn zakelijke nummer bellen via internet. Regelmatig komt het voor dat er een 1-richting verbinding is (een beller hoort mij wel, maar ik hoor de beller niet). Wanneer ik vervolgens de router opnieuw start, is het probleem tijdelijk verholpen. Wie weet hoe ik dit probleem definitief kan verhelpen?
 
Hoewel het probleem is opgelost door de router te resetten vermoed ik dat het probleem in je telefoon zit.
Door het restten van de router verbreek je de IP verbinding en bouw je die opnieuw op en dat lijkt de oplossing te zijn.
Kijk eens in de handleiding van de telefoon of er een mogelijkheid is hem naar de fabrieksinstellingen terug te zetten om hem dan vervolgens opnieuw in te stellen.
 
Terug
Bovenaan