T
Tjokkie
Sinds een jaar heb ik een Siemens Gigaset C470IP aangesloten op mijn Netgear router. Hiermee kan ik met mijn zakelijke nummer bellen via internet. Regelmatig komt het voor dat er een 1-richting verbinding is (een beller hoort mij wel, maar ik hoor de beller niet). Wanneer ik vervolgens de router opnieuw start, is het probleem tijdelijk verholpen. Wie weet hoe ik dit probleem definitief kan verhelpen?