S
Sikkel
Laatste paar dagen al een vervelende storing op tv, happerend beeld( en ook in de telefoon happerende/overslaande stem) de hele buurt blijkt er last van te hebben.
servicedesk druk druk druk, wanneer houd dit een keer op, ben echt van plan om het hele Ziggo gebeuren eruit te trappen. Betaal voor diensten waar ik geen gebruik van kan maken. een en al ellende .
wanneer komt er een nieuwe provider
? HELP MIJ VAN HET ZIGGO SYNDROOM AF
servicedesk druk druk druk, wanneer houd dit een keer op, ben echt van plan om het hele Ziggo gebeuren eruit te trappen. Betaal voor diensten waar ik geen gebruik van kan maken. een en al ellende .
wanneer komt er een nieuwe provider
? HELP MIJ VAN HET ZIGGO SYNDROOM AF