• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing TV

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sikkel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Sikkel

Laatste paar dagen al een vervelende storing op tv, happerend beeld( en ook in de telefoon happerende/overslaande stem) de hele buurt blijkt er last van te hebben.
servicedesk druk druk druk, wanneer houd dit een keer op, ben echt van plan om het hele Ziggo gebeuren eruit te trappen. Betaal voor diensten waar ik geen gebruik van kan maken. een en al ellende .
wanneer komt er een nieuwe provider???? HELP MIJ VAN HET ZIGGO SYNDROOM AF
 
Herkenbaar......

Welke woonplaats? Ik heb al dagen lang last van schokkende beelden en signaal wat continu hapert. Dit weekend is het helemaal dramatisch. De helpdesk is niet bereikbaar.
 
Welke woonplaats? Ik heb al dagen lang last van schokkende beelden en signaal wat continu hapert. Dit weekend is het helemaal dramatisch. De helpdesk is niet bereikbaar.


Zowel met telefoon, radio

Akersloot (NH)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan