• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

storing teletext Comedy Central

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op Comedy Central heb ik een slecht teletext signaal. Als het analoog was zou je denken dat het aan een slecht kabelsignaal zou liggen, allemaal foute en missende karakters. Maar de BER =0, en ik heb diverse decoders geprobeerd, allemaal zelfde resultaat. Bij andere zenders is teletext wel goed.

teltextcomedycentral.jpg


Ziggo Oost (Enschede)
 
Is al enkele dagen zo , ook overdag op Nickelodeon digitaal als ook analoog .
Als ik het goed begrepen heb is dit in het hele ziggo gebied zo.:cry:
 
Ik merk al vaker dat er bij Comedy Central technisch iets niet helemaal in orde is.
Night of Comedy wordt bijvoorbeeld ook geregeld anamorph uitgezonden zonder breedbeeld-pulse/signaal. Misschien wil CC wel in 16:9 geen uitzenden.

Dit zou geen slecht nieuws zijn want CC is onderdeel van MTV/TMF dus die zullen dan ook wel volgen.

Echt ver gegrepen is dit niet want de laatste tijd is op TMF bijvoorbeeld ook al alles letterboxed.
 
Ik merk al vaker dat er bij Comedy Central technisch iets niet helemaal in orde is.
Night of Comedy wordt bijvoorbeeld ook geregeld anamorph uitgezonden zonder breedbeeld-pulse/signaal. Misschien wil CC wel in 16:9 geen uitzenden.

Dit zou geen slecht nieuws zijn want CC is onderdeel van MTV/TMF dus die zullen dan ook wel volgen.

Echt ver gegrepen is dit niet want de laatste tijd is op TMF bijvoorbeeld ook al alles letterboxed.


Bij upc idem slecht teletext signaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan