- Berichten
- 835
Op Comedy Central heb ik een slecht teletext signaal. Als het analoog was zou je denken dat het aan een slecht kabelsignaal zou liggen, allemaal foute en missende karakters. Maar de BER =0, en ik heb diverse decoders geprobeerd, allemaal zelfde resultaat. Bij andere zenders is teletext wel goed.
Ziggo Oost (Enschede)
Ziggo Oost (Enschede)