Met enige regelmaat, vooral savonds hapert dit kanaal. Om de paar minuten paar tellen zwart beeld en melding dat kanaal niet te ontvangen is, daarna weer terug.
Er zijn meer mensen in het Ziggo-gebied in zeist die het hebben, heel vervelend. We hebben allemaal tv standaard lijkt me niet dat het daardoor komt.
Er zijn meer mensen in het Ziggo-gebied in zeist die het hebben, heel vervelend. We hebben allemaal tv standaard lijkt me niet dat het daardoor komt.