storing rtl hd kanalen en tlc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loesy

Forum Gebruiker
Berichten
252
Wat is er toch in hemelsnaam met Ziggo aan de hand. Eigenlijk al hele week vele storingen op RTL zenders. Dat zijn dan constant blokjes, kraken, niet om aan de zien. Ik lees op storingen overzichten dat het door velen worden gemeld. Hier in Enschede zuid is het de hele middag raak. Momenteel , 17 uur, kan je weer normaal kijken maar meer mensen in Enschede last van?

Denk dat ziggo klanten gaat verliezen als dat niet snel eens word opgelost en je ongestoord tv kan kijken zonder gekraak.
 
Cees, je vraagt ook steeds hetzelfe en daar heb ik al antwoorden op gegeven. Ik vraag of er een storing is.

Waarom heb ik hier constant het gevoel dat er niet iets gezegd kan worden als er ontevredenheid is. Kan je de boel hier wel dichtdoen. Dus is een forum en telkens zit jij en nog iemand constant mij in de nek als ik gewoon vraag of mensen uit mijn omgeving dezelfde klachten hebben. Niets raars aan.

Jaren was dit een platvorm waar ik in elk geval mijn vraag kon neerleggen, dat kan niet meer wat standaard antwoorden liggen klaar waar ik niets aan heb. Is hetzelfde als helpdesk zegt stekker uit , even wachten etc. Dat weten we nu wel een keer.

Maar bedankt voor je reactie elders. zal het weer eens doorlezen. Ik ben senior en kan niet zo slim denken gelijk al velen hier. En zeker als vrouw heb je soms beter uitleg nodig zonder alle moeieljjke woorden over zaken. Denk ook eens aan de wat oudere gebruikers. Ben er wel klaar mee hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Cees, je vraagt ook steeds hetzelfe en daar heb ik al antwoorden op gegeven. Ik vraag of er een storing is.

Waarom heb ik hier constant het gevoel dat er niet iets gezegd kan worden als er ontevredenheid is. Kan je de boel hier wel dichtdoen. Dus is een forum en telkens zit jij en nog iemand constant mij in de nek als ik gewoon vraag of mensen uit mijn omgeving dezelfde klachten hebben. Niets raars aan.

Jaren was dit een platvorm waar ik in elk geval mijn vraag kon neerleggen, dat kan niet meer wat standaard antwoorden liggen klaar waar ik niets aan heb. Is hetzelfde als helpdesk zegt stekker uit , even wachten etc. Dat weten we nu wel een keer.

Maar bedankt voor je reactie elders. zal het weer eens doorlezen. Ik ben senior en kan niet zo slim denken gelijk al velen hier. En zeker als vrouw heb je soms beter uitleg nodig zonder alle moeieljjke woorden over zaken. Denk ook eens aan de wat oudere gebruikers. Ben er wel klaar mee hier.
Helemaal mee eens. Je krijgt hier iedere keer de standaard antwoorden en proberen de mensen op hun nummer te zetten.
 
Helemaal mee eens. Je krijgt hier iedere keer de standaard antwoorden en proberen de mensen op hun nummer te zetten.

Het is alleen jammer dat die antwoorden in 95% van de gevallen waar blijken te zijn. Gelukkig hoef je je daar niets van aan te trekken en kun je gewoon naar die blokjes op je scherm blijven kijken.

Veel kijkplezier toegewenst :cool: (al of niet met spekjes)
 
Cees, je vraagt ook steeds hetzelfe en daar heb ik al antwoorden op gegeven. Ik vraag of er een storing is.

Waarom heb ik hier constant het gevoel dat er niet iets gezegd kan worden als er ontevredenheid is. Kan je de boel hier wel dichtdoen. Dus is een forum en telkens zit jij en nog iemand constant mij in de nek als ik gewoon vraag of mensen uit mijn omgeving dezelfde klachten hebben. Niets raars aan.

Jaren was dit een platvorm waar ik in elk geval mijn vraag kon neerleggen, dat kan niet meer wat standaard antwoorden liggen klaar waar ik niets aan heb. Is hetzelfde als helpdesk zegt stekker uit , even wachten etc. Dat weten we nu wel een keer.

Maar bedankt voor je reactie elders. zal het weer eens doorlezen. Ik ben senior en kan niet zo slim denken gelijk al velen hier. En zeker als vrouw heb je soms beter uitleg nodig zonder alle moeieljjke woorden over zaken. Denk ook eens aan de wat oudere gebruikers. Ben er wel klaar mee hier.

Het antwoord op de vraag of je de tv rechtstreeks op het AOP getest hebt, heb ik nog niet gezien. Misschien overheen gelezen, maar als je daar nog steeds storing hebt ligt het aan het binnenkomende signaal en moet ziggo het oplossen. Maar vaak is de storing dan weg en weet je dat het aan je binnen kabels ligt.

Deze standaard antwoorden zijn helemaal niet bedoeld om mensen op hun nummer te zetten zoals hebbertje schreef, maar om de richting aan te geven hoe je zelf snel kunt vaststellen waar je de oplossing moet zoeken. Dat lijkt me nuttig toch ?
 
Het is alleen jammer dat die antwoorden in 95% van de gevallen waar blijken te zijn. Gelukkig hoef je je daar niets van aan te trekken en kun je gewoon naar die blokjes op je scherm blijven kijken.

Veel kijkplezier toegewenst :cool: (al of niet met spekjes)
Nou, ik heb hier alles voor elkaar hoor, hier prima beeld... Het gaat erom dat men in de meeste gevallen dooddoeners als antwoord krijgt. Welterusten..
 
Hier in enschede west ook problemen met de rol zenders.
en nee het ligt niet aan de kabels, gistermiddag storingen, gisteravond niet vanmorgen wel.
Dus het is een ziggo probleem.
Hier in huis compleet alle kabels vervangen nieuwe splitters niks helpt.
wel een lege knip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan