• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing Rotterdam/Ridderkerk?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dio
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Dio

Gisteren had ik heel de dag verschrikkelijk langzaam internet. Het leek wel een telefoon verbinding. Ik downloade bestanden met 10kb/sec van servers waar ik normaal snelheden van 2,5mb/sec haal. Dat ging dus nergens over. Ik dacht nog, dat is morgen wel gemaakt, laat ik niet weer gelijk bellen. Maar nu is het nog steeds langzaam, er zit wel wat verbetering in, maar niet veel. Daarnaast zat ik een paar uur zonder telefoon.

Is er een storing in mijn omgeving? Rotterdam/Ridderkerk? De UPC klantenservice lijn is onberijkbaar, 8 minuten of meer wachten.
 
Hallo Dio,

Er lijkt inderdaad iets mis te zijn. Postcode 3191VG ook zeer traag en valt af en toe helemaal weg. Upload test is steeds noppes. Alles al geprobeerd (modem resetten, computer opnieuw opstarten).
 
Ik zie trouwens dat mijn UPC IP adres is veranderd. Die is al ruim 1 jaar ongewijzigd. Ben benieuwd of dit gevolgen heeft. Heb eigenlijk (bijna) nooit wat te klagen gehad over m'n snelheid....altijd ongeveer waar ik voor betaal.
 
Gisteravond lag hier telefonie en internet eruit.
PC 6706
Vandaag alles weer ok.( gelukkig )
 
Hallo Dio,
hier nog een slachtoffer uit Ridderkerk (2987) met ook al heel traag internet sinds minimaal twee dagen. Modem al drie keer gereset, maar dat heeft niet mogen baten. Van een telefoonstoring hebben wij hier niets gemerkt, maar misschien dat één van de hier actieve UPC-medewerkers eens zou willen kijken ?

Edit : te vroeg gejuicht: telefoon ligt er nu ook uit.
Edit 2 : modem wederom gereset, telefonie terug en 10 mb internet is ook herstelt. :6
 
Hier (PC 3319, Dordrecht) ook ontzettend trage verbinding en vele sites die niet meer werken.

In de traceroute zie ik dat het fout ga in de eerste paar hops (servertjes van upc en aorta voornamelijk) al, dus het ligt echt bij UPC.

Heb hier sinds gisteren last van. Daarvoor geen enkele problemen.
 
Gelukkig ligt het niet aan mij, maar aan de andere kant ook gewoon irritant dat het zo traag gaat.

Vanmiddag leek alles normaal en was de gewone snelheid enigzins terug. Maar nu zijn we weer terug bij af. Websites openen niet, het duurde 10 minuten om hier op te komen, enzovoorts. Ik heb ook al van alles geprobeerd, maar kan toch wel concluderen dat het probleem niet bij mij ligt. Morgen maar weer eens bellen en hopen dat er geen belachelijke wachttijden zijn.
 
PeterH
Bolnessenaar :) Kom oorspronkelijk ook uit bolnes, woon nu 2.5 jaar in lombardijen, maar krijg 1 juli de lseutel van mn nieuwe huis, ook in Bolnes hehe.

Maar ontopic:

Internet in 3076 geen ast van gehad.
Wel dat alle DTV zender het niet deden, behalve NED 123,SBS6, sport1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan