• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing regio Papendrecht

  • Onderwerp starter Onderwerp starter sioux
  • Startdatum Startdatum
S

sioux

Wie o wie heeft er gisterenavond ook last gehad van storing? Vanochtend was het bij mij nog niet over. Bijna alle kanalen gingen spontaan haperen ook het geluid. Daarnaast op Nederland 1 geen beeld. Ik heb nog nooit problemen gehad. Vanochtend was Nederland 1 terug, maar de haperingen zijn er nog.
 
Misschien dan maar weer een nieuwe kabel proberen ofzo. Ik heb zelfs niets veranderd namelijk. Dacht misschien ook dat het aan het weer kon liggen met de verbinding bij UPC naar de satelliet toe ofzo. Het grootste gedeelte van de avond namelijk prima zitten kijken.
 
sioux zei:
Misschien dan maar weer een nieuwe kabel proberen ofzo. Ik heb zelfs niets veranderd namelijk. Dacht misschien ook dat het aan het weer kon liggen met de verbinding bij UPC naar de satelliet toe ofzo. Het grootste gedeelte van de avond namelijk prima zitten kijken.

Ik zou eerst nog even wat afwachten voordat je een nieuwe kabel koopt.
Misschien is het de analoge kabel wel, als die storing geeft, werkt digitaal ook niet goed.
 
Ben net thuis. Storing was er nog steeds, het haperen van bijna alle zenders.

Dus ik heb maar even mijn coax vervangen door een reserve kabel die ik heb liggen. Ook van hoge kwaliteit, een Hirschmann coax kabel. Moet goed zijn! :)

Hij stoort nu nog af en toe... :( Ik heb geen idee wat ik er nu nog aan kan doen... :(
 
Wonder boven wonder lijkt alles nu niet meer te haperen. De Mediabox was denk ik niet warm genoeg! :D :o
 
Goed dat het probleem is verdwenen natuurlijk. Misschien is het de volgende keer wel zinvol zoals onze vriend pollewop al zei te kijken of je analoog ook problemen hebt.

Als er een probleem was met het analoge signaal kan het zijn dat er buiten problemen geweest zijn die intussen zijn opgelost. Dat had je wel gesleep met een paar kabeltjes gescheeld, dat kun je vanuit je luie stoel zelfs controleren ;)
 
Terug
Bovenaan