F
Fritsie22
Hallo,
Opeens viel m'n verbinding weg een half uurtje geleden.
Arris modem al een aantal maal gereset, na een reset (stroom er 10+ seconden vanaf) gebeurt het volgende:
Power knippert en gaat dan branden
DS knippert en gaat dan branden
US knippert en gaat dan branden
Online knippert en gaat daarna uit, waarna US weer gaat knipperen en dan zo het rijtje weer terug naar DS.
Gelukkig heb ik al meer dan een jaar ook een ADSL verbinding ivm werk, en ik moet helaas bekennen dat deze er nooit uit heeft gelegen sinds ik heb heb, terwijl de UPC verbinding....ach...
Wel grappig om dat zo te kunnen vergelijken, maar erg treurig ook om te moeten constateren dat je voor stabiliteit van de verbinding toch niet op de kabel moet vertrouwen.
Is er een storing in de regio Alkmaar bekend?
Opeens viel m'n verbinding weg een half uurtje geleden.
Arris modem al een aantal maal gereset, na een reset (stroom er 10+ seconden vanaf) gebeurt het volgende:
Power knippert en gaat dan branden
DS knippert en gaat dan branden
US knippert en gaat dan branden
Online knippert en gaat daarna uit, waarna US weer gaat knipperen en dan zo het rijtje weer terug naar DS.
Gelukkig heb ik al meer dan een jaar ook een ADSL verbinding ivm werk, en ik moet helaas bekennen dat deze er nooit uit heeft gelegen sinds ik heb heb, terwijl de UPC verbinding....ach...
Wel grappig om dat zo te kunnen vergelijken, maar erg treurig ook om te moeten constateren dat je voor stabiliteit van de verbinding toch niet op de kabel moet vertrouwen.
Is er een storing in de regio Alkmaar bekend?

) van UPC waarin ze zeggen "hallo klant, er is een storing in uw regio, kan zijn dat u dat al heeft gemerkt, maar wij werken aan een oplossing dus u hoeft niet te bellen met het betaalnummer van UPC om dit te melden."