• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing regio Alkmaar?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Fritsie22
  • Startdatum Startdatum
F

Fritsie22

Hallo,

Opeens viel m'n verbinding weg een half uurtje geleden.
Arris modem al een aantal maal gereset, na een reset (stroom er 10+ seconden vanaf) gebeurt het volgende:

Power knippert en gaat dan branden
DS knippert en gaat dan branden
US knippert en gaat dan branden
Online knippert en gaat daarna uit, waarna US weer gaat knipperen en dan zo het rijtje weer terug naar DS.

Gelukkig heb ik al meer dan een jaar ook een ADSL verbinding ivm werk, en ik moet helaas bekennen dat deze er nooit uit heeft gelegen sinds ik heb heb, terwijl de UPC verbinding....ach...
Wel grappig om dat zo te kunnen vergelijken, maar erg treurig ook om te moeten constateren dat je voor stabiliteit van de verbinding toch niet op de kabel moet vertrouwen.

Is er een storing in de regio Alkmaar bekend?
 
Dan is er een storing bij ALKMAAR.
Ik zal het rustig afwachten, UPC weet het vast wel !! ;)
 
Ah mooi dat 't niet aan mij ligt.
Ik zou zo blij zijn met een telefoontje/SMS nu (GSM he, want de vaste lijn ligt er uit natuurlijk ::)) van UPC waarin ze zeggen "hallo klant, er is een storing in uw regio, kan zijn dat u dat al heeft gemerkt, maar wij werken aan een oplossing dus u hoeft niet te bellen met het betaalnummer van UPC om dit te melden."
Kost weinig, en neemt in duizenden huishoudens hier in de regio veel frustratie weg.

Ik heb nooit begrepen waarom dit niet gebeurt.
 
Dat doet UPC ook!

Maar dan moet wel je mobiele nummer goed bekend zijn bij UPC !! ;)
 
davy16 zei:
Dat doet UPC ook!

Maar dan moet wel je mobiele nummer goed bekend zijn bij UPC !! ;)

dit is zeker 1 maart grap upc heb nog nooit gebeld
wij hebben altijd zelf moeten bellen
 
Ook hier (postcode 1826) inderdaad een storing. Wel analoog en digitaal tv signaal. :'(
 
intel zei:
dit is zeker 1 maart grap upc heb nog nooit gebeld
wij hebben altijd zelf moeten bellen
Nee hoor, ik had pas geleden een storing, en kreeg ineens een SMSje.
Op dit moment is er een storing in u omgeving.
Zodra u weer signaal heeft ontvangt u opnieuw een SMS bericht.

Dit gebeurd dus wel.

Van mij mogen jullie bellen, maar ik weet zeker dat UPC ermee bezig is.
 
davy16 zei:
Nee hoor, ik had pas geleden een storing, en kreeg ineens een SMSje.
Op dit moment is er een storing in u omgeving.
Zodra u weer signaal heeft ontvangt u opnieuw een SMS bericht.

Dit gebeurd dus wel.

Van mij mogen jullie bellen, maar ik weet zeker dat UPC ermee bezig is.

ken wel voorbleed geven hier paar maanden terug grote storring geen tv geen internet geen telefoon straten die niks hadden maar niemand kreeg sms zelf op hun storring pagina was er niks gemeld dus heb jij mazzel zal ik maar zeggen dat ze jou sms sturen ;)
 
Terug
Bovenaan