• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

storing regio 2983tm ??

  • Onderwerp starter Onderwerp starter denof
  • Startdatum Startdatum
D

denof

hallo upc medewerkers...

sinds 2 dagen lijkt mijn internet snelheid gehalveerd. dat is met en ook zonder router ertussen, dus dat zal het niet zijn.
hebben jullie enig idee of er iets rond mijn postcode aan de hand is?

de speed test ook gedaan. speedtest geeft bijna 8 mb download aan... erg vreemd, met normaal downloaden kom ik niet meer hoger dan net over de 1mb/ps. normaal ligt dat rond 2.8mb/ps.

graag een antwoord.

groet van ed
 
vandaag tot nu toe weer volle bak... thuis is niets veranderd, dus upc.... het ligt echt bij jullie. op en aflopende verbindingen die terug vallen tot 0 download... en maar tot de helft van mijn snelheid alsdat ik hoort te hebben.

het klopt natuurlijk wel met jullie reclame die je alweer maakt..... UPC HALVEER WEKEN.... nou dat klopt. internet loopt zeer geregeld op halve kracht.
vanaf het allereerste moment dat upc in ridderkerk kwam ben ik al upc klant.... en in die jaren al zoveel ellende gehad.
gaat het nu weer beginnen? kunnen jullie het wel aan?

groet van ed
 
Je spreekt over "jullie".
Je weet dat dit forum NIET van UPC is?
En dat alleen de webcare leden bij UPC werken, de overige forumleden dus niet.
 
tsja, heb ik me dus niet goed uitgedrukt..... dus dan gericht op de webcare mannen die dus wel voor upc werken?

anyway... internet is nu weer normaal, dus ligt de ellende toch bij upc. hoe je het ook draaid of keerd
en die webcare mannen hebben het zeker verschrikkelijk druk mag ik aannemen....

groet van ed
 
dank hiervoor.... ondertussen draaid mijn internet gewoon de hele week volle bak.... thuis niets veranders, dus ligt niet bij mij...
anyway, tot zover de boel ''vanzelf'' opgelost...

bedankt voor jullie hulp :-)
 
Terug
Bovenaan