Popmail en webmail zijn natuurlijk wel verschillende zaken.
Ik heb beide even getest en ik heb geen problemen.
Big Brother (testserver upc) meld wel problemen met 2 proxyservers en 2 dhcp servers, maar niet met email servers.
Er zijn de laatste tijd wel problemen gemeld over accounts en wachtwoorden die veranderd waren.
Misschien ook zoiets bij jou?
Wat voor melding krijg je?