• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing Pop server????

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jtech
  • Startdatum Startdatum
J

jtech

IK kan momenteel geen mail binnenhalen, verzenden lukt wel. Ook webmail werkt niet.

Meer mensen hier last van?
 
Popmail en webmail zijn natuurlijk wel verschillende zaken.
Ik heb beide even getest en ik heb geen problemen.
Big Brother (testserver upc) meld wel problemen met 2 proxyservers en 2 dhcp servers, maar niet met email servers.

Er zijn de laatste tijd wel problemen gemeld over accounts en wachtwoorden die veranderd waren.
Misschien ook zoiets bij jou?

Wat voor melding krijg je?
 
Johnny54 zei:
Popmail en webmail zijn natuurlijk wel verschillende zaken.
Ik heb beide even getest en ik heb geen problemen.
Big Brother (testserver upc) meld wel problemen met 2 proxyservers en 2 dhcp servers, maar niet met email servers.

Er zijn de laatste tijd wel problemen gemeld over accounts en wachtwoorden die veranderd waren.
Misschien ook zoiets bij jou?

Wat voor melding krijg je?

Gewoon een timemout. Net de helpdesk gebeld en het schijnt dat er inderdaad regionaal problemen zijn. Jullie zitten waarschijnlijk op een andere server dan ik (PC 2986).
 
Gisteravond kon ik niet op de Webmail komen.
Op de Big Brother pagina gekeken en daar waren op dat moment
wel porblemen met de E-mail servers.
Wie weet heb je daar dan wellast van gehad met het ophalen van mail.

Gr, Hippeditje
 
Terug
Bovenaan