• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing op Ned2

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jtech
  • Startdatum Startdatum
J

jtech

Meer mensen last van storing op Ned2 sinds gisteravond? Hier af en toe blokjes, op de andere zenders (voorzover te overzien natuurlijk) geen last. In ieder geval zeker niet op Ned1 en Ned3.
 
Hier alleen geen beeld rtl4HD en rtl5HD en wel af en toe blokjes bij andere zenders bij het zappen
 
hier hetzelfde, en ook bij discovery blokjes beeld en het geluid hapert ook.
 
Dank voor jullie reacties. Hier (heel) af en toe nog blokjes op Ned2.
 
Dave670 zei:
Is dat probleem nu nog dan Jtech?

Ja, ik had er vanavond weer even last van, zij het een stuk minder dan (eer)gisteren.
 
hd kanalen zijn nu goed, alleen niet hd kanalen zijn blokkerig, net een puzzel.
 
Terug
Bovenaan