M
ma1986
Hoi allemaal. Ik woon in Maastricht, en heb sinds kort Ziggo thuis. Ik geniet van de aanbod, vooral de goede beeldkwaliteit. Zaterdag heb ik mijn abonnement uitgebreid met TV Royaal, met veel goede zenders. Helaas werkt niet alle zenders goed, ik heb blokken en strepen in beeld op zenders op 818.75 MHz (Animal Planet, BBC Entertainment, TV538 en Baby TV). Ik begrijp dat dit komt door 4G interferentie. Ik heb vandaag een slechte plastic stekker vervangen bij het AOP in het stroomkastje, zonder dat dit de probleem oplost. Dus ik dacht: het ligt aan het kabel of de wandcontactdoos in mijn woonkamer. Ik heb voor de grap even mijn hand gehouden voor de contactdoos - en ja - de storing ging weg. Ik heb nu een stevig meubel gezet voor het wandcontactdoos, en het helpt op alle kanalen m.u.v. Animal Planet (waar het nog steeds een beetje storing is).
Nu dat ik weet dat het aan de wandcontactdoos ligt, is mijn vraag aan jullie, moet de doos vervangen worden, of is er een andre oplossing op korte termijn (een folie of material of zoiets). Op lange termijn wordt het doos vervangen.
Alvast bedankt!
Nu dat ik weet dat het aan de wandcontactdoos ligt, is mijn vraag aan jullie, moet de doos vervangen worden, of is er een andre oplossing op korte termijn (een folie of material of zoiets). Op lange termijn wordt het doos vervangen.
Alvast bedankt!