G
grensstreek
s'morgen is me verbiding goed alleen de up niet maar kijk ik tegen 16:00 uur haal ik de helf niet meer en ik heb alles in 1 extra waar je 20 mbit en 3 mbit wordt gezegt haal ik net 10 mbit en 1,5 upload gaat dus echt iets niet goed bij Ziggo en bellen zeggen ze steeds modem er van stroom halen en dat elke dag weer maar niks schiet er niks mee op wie weet raad.

