• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing Nijmegen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter HockeyChick
  • Startdatum Startdatum
H

HockeyChick

Andere mensen in Nijmegen bij wie de digitale televisie een minuut of twintig geleden plotseling weggevallen is?
 
HockeyChick zei:
Andere mensen in Nijmegen bij wie de digitale televisie een minuut of twintig geleden plotseling weggevallen is?

Hier in ieder geval geen last van gehad.
 
Ik was wat nieuwe opnamen aan het inprogrammeren toen ineens de boodschap in beeld kwam dat er geen signaal meer is. Vreemd. Zal nog maar even afwachten....
 
C0re zei:
Misschien staat dit in verband met de landelijke storing van vanmiddag:
https://ziggoforum.nl/topics/34394/

Ik zie ook deze mededeling op de site van UPC. Wellicht dat daar een verband is.

Werkzaamheden Beek-Ubbergen, Berg en Dal, Erlecom, Groesbeek, Heilig Landstichting, Malden, Nijmegen, Ooij en Ubbergen
UPC voert in de nacht van 17 op 18 en 18 op 19 februari tussen 01.00 uur en 07.00 uur werkzaamheden uit aan haar netwerk. Gedurende de werkzaamheden kunnen klanten tijdelijk geen gebruik maken van hun UPC On Demand, UPC Telefonie en UPC Internet.

UPC Standaardpakket Radio/TV en UPC Digitale TV zijn wel te gebruiken tijdens deze werkzaamheden.

Het betreft de volgende postcodegebieden: 6521, 6522, 6523, 6524, 6525, 6531, 6532, 6533, 6534, 6535, 6561, 6562, 6564, 6571, 6572, 6573, 6574, 6576, 6577 en 6581.

Gelukkig heb ik ook een schotel :-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hier geen problemen, zowel hd als digitale mediabox doen het gewoon goed.
zit in het postcode gebied: 6525

;D
 
Raar hoor. Heb voor de zekerheid alle kabels voor de derde keer nagelopen en een paar minuten later werkte alles weer. Ik snap er niet veel van, maar kan in ieder geval rustig het schaatsen kijken :-)
 
Terug
Bovenaan