D
dvdeelen
Hallo,
ik heb vanmiddag om 13.30 ondervonden dat als iemand me belt mijn telefoon wel overgaat, maar dat ik er niemand aan krijg als ik opneem. Voor degene die me probeert te bellen lijkt het net alsof ik niet opneem (dus hij/zij hoort ook niet wat ik zeg).
Als ik zelf probeer te bellen krijg ik geen kiestoon.
Met internet geen problemen.
Iemand enig idee?
ik heb vanmiddag om 13.30 ondervonden dat als iemand me belt mijn telefoon wel overgaat, maar dat ik er niemand aan krijg als ik opneem. Voor degene die me probeert te bellen lijkt het net alsof ik niet opneem (dus hij/zij hoort ook niet wat ik zeg).
Als ik zelf probeer te bellen krijg ik geen kiestoon.
Met internet geen problemen.
Iemand enig idee?

athans dat was bij mij het geval vandaag en ook bij vrienden en vriendinnen in nijmegen.