• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing NGC-HD ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter johanvv
  • Startdatum Startdatum
J

johanvv

Ziet ngc-hd er bij jullie ook zo slecht uit. Continue een soort grof raster over het beeld.....
 
Hier ook, maar alleen sommige reclames. Dacht dat het 3D was, maar volgens mij ziet dat er toch ff anders uit.
 
Ja nu jullie het zeggen.
Ook hier ziet NGC HD er niet uit :-\

Edit: dit is echt alleen tijdens reclames want tijdens een programma is het totaal niet.
 
Volgens mij werkt het weer, het geluid viel net even weg en sindsdien zie ik geen rare dingen meer :)
 
Is de laatste tijd wel vaker, soort van jidder dan na reclame weer goed, dan weer judder in reclame en in serie om daarna weer goed tegaan voor 30min, speeld al een week of 3, ook dagen dat het goed gaat.
 
Terug
Bovenaan