• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing NED1-2-3

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Michelos
  • Startdatum Startdatum
M

Michelos

De drie publieke omroepen zijn zeer slecht te ontvangen bij mij op het moment (3315)

Aangezien alle andere zenders gewoon normaal werken, neem ik aan dat het niet aan mij ligt...
 
Ik heb er ook last van (1092). Ligt het aan UPC of aan mij, want ik heb net m'n nieuwe tv aangesloten...

Nog meer mensen?

/edit/ OK, het ligt niet aan mij. Oef, had ik al weer bijna al mijn bekabeling moeten nalopen....
 
McRonald zei:
Amsterdam ook.

Ned 1,2,3, en nog wat andere kanalen.

>:(

Yup en nog veeeeeeeeeeeeeeeeel meer kanalen in Leeuwarden

Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
Humor TV
Omega TV (nu wel te zien )
101
HilversumBest
LibertyTV (nu wel te zien )
On Demand (op zwart)
Zone Horor
Holland Doc
Geschiedenis
Cultura
Nederland E
ConsumentenTV
Journaal24
Politiek24
TMF NL
MTV Brand NEW
NickJR

Vanmorgen helemaal niks aan de hand en poef nu in 1 keer allemaal blokkerig beeld

Verder heb ik niet meer gekeken maar word een beetje moedeloos ervan.
Gebeld met UPC en ze hebben mij een digitennesetje gestuurd.
Er was nog helemaal niks bekend omtrent een storing!
 
Tijd om met z'n allen de blokhakken weer eens aan te trekken, lijkt wel weer hip die "70-tees look".
 
Zo dan,Nu heb ik dus helemaal niets meer zelfs 999...
Alles op zwart!
 
psa zei:
Yup en nog veeeeeeeeeeeeeeeeel meer kanalen in Leeuwarden

knippie

Verder heb ik niet meer gekeken maar word een beetje moedeloos ervan.
Gebeld met UPC en ze hebben mij een digitennesetje gestuurd.
Er was nog helemaal niks bekend omtrent een storing!
Wow :o wat een nette oplossing! :6 Heb al een jaar slechte ontvangst (niet overdrijven 8 van de 11 maanden), maar dit is nooit als oplossing geboden!
@ Rob58 Digitennesetje vragen?
 
Terug
Bovenaan