J
jokai
Goedendag,
Ik ben woonachtig in Baarn en heb al weken af en aan last van storingen in het digitale signaal op ned. 1,2 en 3.
het is schokkerig en veel blokjes en dat is het gunstigste geval. Het gebeurt ook vaak dat er helemaal geen signaal is en het analoge signaal ik nu ook niet om over naar huis te schrijven.
Wie heeft hier nog meer last van of weet hier een oplossing voor?
Job
Ik ben woonachtig in Baarn en heb al weken af en aan last van storingen in het digitale signaal op ned. 1,2 en 3.
het is schokkerig en veel blokjes en dat is het gunstigste geval. Het gebeurt ook vaak dat er helemaal geen signaal is en het analoge signaal ik nu ook niet om over naar huis te schrijven.
Wie heeft hier nog meer last van of weet hier een oplossing voor?
Job