Storing na aanpassen frequentie ziggo 27 febr.

Status
Niet open voor verdere reacties.

meelaansyl

Forum Gebruiker
Berichten
32
Sinds gisteren hebben veel zenders blokjes en kunnen we veel zenders zelfs helemaal niet meer ontvangen.
Voor de omzetting op 27 febr. werkte alles prima op onze 2e tv, maar sinds het opnieuw instellen zijn er bij zo'n 20 zenders problemen.
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?
 

nasischijf

Forum Gebruiker
Berichten
25
Sinds gisteren hebben veel zenders blokjes en kunnen we veel zenders zelfs helemaal niet meer ontvangen.
Voor de omzetting op 27 febr. werkte alles prima op onze 2e tv, maar sinds het opnieuw instellen zijn er bij zo'n 20 zenders problemen.
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?

Hier hetzelfde op de Humax 5200. Maar ik heb hem even uit- en aangezet met de schakelaar aan de achterkant. Probleem opgelost.
 

movado

Forum Gebruiker
Berichten
15
Wij zijn vorige week ook overgegaan van de ene frequentie naar de andere. Op 3 van onze 4 TV's heeft dit geen probleem gegeven. De andere TV (samsung TV met CI+module) hebben we echter niet hoeven in te stellen (deze stond vanzelf goed), maar na een paar dagen zijn ineens alle zenders weg en kunnen we deze ook niet meer vinden. VOlgens Ziggo zou dit ook door de bekabeling komen, maar waarom werkt het in eerste instantie dan wel en dan ineens helemaal niet meer?

Iemand daar een idee over? Of kan ik dit beter in een apart onderwerp zetten?
 

issuehero

Forum Gebruiker
Berichten
2
Voorheen had je dus een veel lagere frequentie op je kabels, de nieuwe frequentie zit veel dichterbij de 4g frequentie van de bekende mobieltjes waardoor je signaal verstoord kan worden,ook zit je dan met de frequentie van de hulpdiensten die kunnen dan ook voor storingen vormen, ik zou adviseren om nieuwe bekabeling aan te schaffen en de connectoren vooral niet vergeten te vervangen, splitters ook vervangen, dan even een fabrieksherstel uitvoeren (Let goed op dat je de frequentie: 474000 als de laatste nul niet past gewoon weg laten, en netwerk: 05555 als de nul niet past ook weg laten)

Groetjes,

Issuehero
 

Dazz38

Forum Gebruiker
Berichten
4
Samsung -H360R geeft storingen sinds de omzetting van Ziggo

Sinds de omzetting van Ziggo in februari 2015 werkt de Samsung decoder H360R niet meer naar behoren. Het verspringen van zenders is heel vervelend en bij heel veel zenders krijg ik de mededeling NOT COMPLETED. Voor de omzetting geen centje pijn gehad. Antwoord van Ziggo is: "Het ligt aan uw bekabeling". Zijn er ook andere leden die hier last van hebben? Is er een oplossing?
 

catastrofus

Forum Gebruiker
Berichten
5.031
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ken je toevallig de zoekfunctie op dit forum?
Of probeer Google eens met: <zoekterm> site:ziggo-gebruikers.nl
 

youriy

Forum Gebruiker
Berichten
622
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds de omzetting van Ziggo in februari 2015 werkt de Samsung decoder H360R niet meer naar behoren. Het verspringen van zenders is heel vervelend en bij heel veel zenders krijg ik de mededeling NOT COMPLETED. Voor de omzetting geen centje pijn gehad. Antwoord van Ziggo is: "Het ligt aan uw bekabeling". Zijn er ook andere leden die hier last van hebben? Is er een oplossing?

https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=48751

Het laatste bericht in dit topic geeft toch weer hoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan