K
Koopm327
wij hebben problemen met de Humax 5200c met opnemen op de zenders ned. 1 en SBS 6 er wordt wel opgenomen maar met een storing
heb een HD tv kabel aansluiting gekocht maar ook dit heeft het probleem niet verholpen
weet iemand wat er fout is of gaat
heb een HD tv kabel aansluiting gekocht maar ook dit heeft het probleem niet verholpen
weet iemand wat er fout is of gaat
