Storing maar wel internet.

Berichten
2.236
Internet
  1. Odido
  2. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Prettig van de Next is dat je welliswaar geen live programmas kan kijken maar wel replay kan doen of een opname doen en dan die opnamekijken.
 
Het kabel signaal is een frequentie spectrum van 30-869 Mhz en straks tot 1200 of zelfs 1700 Mhz. Daarin is het deel 250 Mhz tot 600 Mhz momenteel de DVB-C Televisie streams en alles boven de 600 Mhz zijn de docsis (internet) downstreams.

De kans is dus wel erg klein dat je niet de DVB-C streams binnen krijgt maar de docsis streams wel.

Het kan wel zijn er een storing is op een bepaalde zender of dvb-c stream (mux) maar als ze allemaal niet werken is het onaannemelijk dat je wel internet zou hebben.
 
26 maart 2022.
Uit de Community:
Storingen | Klantenservice | Ziggo
Storing voor een deel van onze klanten in Amsterdam
Door een storing kan een deel van onze klanten in Amsterdam geen televisie kijken, internetten en/of bellen.
Tv-kijken via ziggogo.tv en de Ziggo GO app werkt wel (let op eventuele kosten voor gebruik van mobiele data). We werken hard aan een oplossing.
 
26 maart 2022.
Uit de Community:
Storingen | Klantenservice | Ziggo
Storing voor een deel van onze klanten in Amsterdam
Door een storing kan een deel van onze klanten in Amsterdam geen televisie kijken, internetten en/of bellen.
Tv-kijken via ziggogo.tv en de Ziggo GO app werkt wel (let op eventuele kosten voor gebruik van mobiele data). We werken hard aan een oplossing.

Voor Ziggo Go zal men toch echt eerst internet moeten hebben en in jou bericht staat dat internet nu juist niet werkt.

Tuurlijk kan het wel mobiel, maar niet via de next.
 
Ik heb zowel glasvezel en ziggo internet. Maar heb nog steeds ziggo internet/telefoon maar geen televisie (stond eerst internet!).

Natuurlijk zou ik ook een probleem kunnen hebben met mijn kabel versterker, maar dat zal ik checken als men zegt dat het weer werkt (12u?)
 
Ah dat verklaard een hoop inderdaad. Ik heb zelf ook internet via glas en TV via Ziggo (overigens geen nextbox) maar meeste mensen zitten niet in die positie.
 
Oh, ze weten het nog niet precies hoe laat het over is.

Mijn ziggo app zegt dat er bij mij een storing is. Als ik mijn postcode op de ziggo website invul dan heb ik geen storing maar mijn beneden buurman wel. (huh?)
 
Terug
Bovenaan