S
Suup70
Ik woon in het 1628 gebied en ik moest na de nacht van 4/5 maart om de haverklap resetten, zeker wel 4 a 5 x per dag omdat mijn internetverbinding weg was. Als ik telefoon heb hoort degene die ik aan de lijn heb mij soms niet. Ziggo gebeld a € 0,10 per minuut dus dat was ook weer € 3,- (30 minuten getelefoneerd). Vandaag monteur gehad die mijn modem heeft omgeruild, internet moet ik nog steeds af en toe resetten (deed het wel zo'n 2 uur...) en de telefoon doet njente, nada, nix!
Nu kan ik (mobiel) gaan bellen maar de bereikbaarheid is ook zwaar :no:
Ik snap ook heus wel dat het voor verbetering bedoeld is maar zo het kan toch niet bedoeld zijn?
Weet iemand een oplossing?
Nu kan ik (mobiel) gaan bellen maar de bereikbaarheid is ook zwaar :no:
Ik snap ook heus wel dat het voor verbetering bedoeld is maar zo het kan toch niet bedoeld zijn?
Weet iemand een oplossing?
