• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing internet+telefonie

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Suup70
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Suup70

Ik woon in het 1628 gebied en ik moest na de nacht van 4/5 maart om de haverklap resetten, zeker wel 4 a 5 x per dag omdat mijn internetverbinding weg was. Als ik telefoon heb hoort degene die ik aan de lijn heb mij soms niet. Ziggo gebeld a € 0,10 per minuut dus dat was ook weer € 3,- (30 minuten getelefoneerd). Vandaag monteur gehad die mijn modem heeft omgeruild, internet moet ik nog steeds af en toe resetten (deed het wel zo'n 2 uur...) en de telefoon doet njente, nada, nix!

Nu kan ik (mobiel) gaan bellen maar de bereikbaarheid is ook zwaar :no:
Ik snap ook heus wel dat het voor verbetering bedoeld is maar zo het kan toch niet bedoeld zijn?
Weet iemand een oplossing?
 
Ik woon in het 1628 gebied en ik moest na de nacht van 4/5 maart om de haverklap resetten, zeker wel 4 a 5 x per dag omdat mijn internetverbinding weg was. Als ik telefoon heb hoort degene die ik aan de lijn heb mij soms niet. Ziggo gebeld a € 0,10 per minuut dus dat was ook weer € 3,- (30 minuten getelefoneerd). Vandaag monteur gehad die mijn modem heeft omgeruild, internet moet ik nog steeds af en toe resetten (deed het wel zo'n 2 uur...) en de telefoon doet njente, nada, nix!

Nu kan ik (mobiel) gaan bellen maar de bereikbaarheid is ook zwaar :no:
Ik snap ook heus wel dat het voor verbetering bedoeld is maar zo het kan toch niet bedoeld zijn?
Weet iemand een oplossing?
Volgens mij is het Ziggo nummer al geruime tijd tegen lokaal tarief en is dat op dit moment nog steeds. Je rekensom klopt dus niet :wink:
 
Volgens mij is het Ziggo nummer al geruime tijd tegen lokaal tarief en is dat op dit moment nog steeds. Je rekensom klopt dus niet :wink:
Daar heb je helemaal gelijk in, al mag Ziggo dan het "telefoonbandje" wel eens aanpassen, kijken of ze dat lukt.Irritant is het wel. Ik hoorde vanavond dat het hele 1628 gebied deze problemen heeft....Hopelijk kunnen ze het snel verhelpen want hier wordt je niet vrolijk van....
 
Ik woon in het 1628 gebied en ik moest na de nacht van 4/5 maart om de haverklap resetten, zeker wel 4 a 5 x per dag omdat mijn internetverbinding weg was. Als ik telefoon heb hoort degene die ik aan de lijn heb mij soms niet. Ziggo gebeld a € 0,10 per minuut dus dat was ook weer € 3,- (30 minuten getelefoneerd). Vandaag monteur gehad die mijn modem heeft omgeruild, internet moet ik nog steeds af en toe resetten (deed het wel zo'n 2 uur...) en de telefoon doet njente, nada, nix!

Nu kan ik (mobiel) gaan bellen maar de bereikbaarheid is ook zwaar :no:
Ik snap ook heus wel dat het voor verbetering bedoeld is maar zo het kan toch niet bedoeld zijn?
Weet iemand een oplossing?

Ik heb ook vanaf die datum enorm veel storing aan telefoon en internet. Diverse keren mobiel moeten bellen met Ziggo. Het gekke is dat als je hun aan de lijn hebt, de storing spontaan oplost. Nog gekker is dat als er een monteur moet komen die pas na 6 á 8 dagen langs kan komen. Zolang zit je dus zonder internet en wat nog erger is zonder telefoonverbinding. Schandalige situatie die 6 á 8 dagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan