E
Ed
Sinds afgelopen donderdag is de internetsnelheid met meer dan 75% gezakt.









Ik heb al geprobeerd naar de HD te bellen, maar de Digitale Telefoon is dusdanig slecht van kwaliteit dat er geen doorkomen aan is. Wachttijd oké, maar dan gaat hij na een kwartier eindelijk over en dat is dan ook het enige wat ie doet.
En als ik nu zo via mijn mobieltje naar de wachtmuziek luister gaat alles niet zo goed daar hahaha. Damn, ene moment moet de luidspreker harder om iets te horen en dan lijkt het wel of het alarm van een auto afgaat. Ach ja... maar goed, meer mensen last van in de omgeving Beemster? Dit is hier namelijk nieuw, zo'n storing
Oja, de server in Alkmaar heeft voor mij altijd zijn werk goed gedaan. Was nooit verschil met Amsterdam of Groningen.









Ik heb al geprobeerd naar de HD te bellen, maar de Digitale Telefoon is dusdanig slecht van kwaliteit dat er geen doorkomen aan is. Wachttijd oké, maar dan gaat hij na een kwartier eindelijk over en dat is dan ook het enige wat ie doet.
En als ik nu zo via mijn mobieltje naar de wachtmuziek luister gaat alles niet zo goed daar hahaha. Damn, ene moment moet de luidspreker harder om iets te horen en dan lijkt het wel of het alarm van een auto afgaat. Ach ja... maar goed, meer mensen last van in de omgeving Beemster? Dit is hier namelijk nieuw, zo'n storing

Oja, de server in Alkmaar heeft voor mij altijd zijn werk goed gedaan. Was nooit verschil met Amsterdam of Groningen.