• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing Internet en Telefoon in Otterlo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter C0re
  • Startdatum Startdatum
Berichten
5.111
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Satelliet TV
  2. Ziggo
Ik heb gecheckt bij de buren en die hebben ook allemaal geen Internet en telefoon. Op mijn Cisco knippert het bovenste lampje en verder brandt er niets. Op upc.nl staat zoals gebruikelijk geen melding van een storing, zucht!
 
Uren verder en nog steeds geen Internet en telefoon. Op de website van UPC staat ook niets. Slecht hoor!
 
Ik zit ook in Otterlo en er staat op de storingspagina dat er sinds 12.43 een algemene storing is.
Nu maar hopen dat het snel verholpen is. Via m'n mobiel internetten is niet ideaal.
 
ycode zei:
Ik zit ook in Otterlo en er staat op de storingspagina dat er sinds 12.43 een algemene storing is.
Nu maar hopen dat het snel verholpen is. Via m'n mobiel internetten is niet ideaal.

Het werd tijd :) Nu inderdaad maar hopen dat het snel is opgelost!
 
Terug
Bovenaan