M
menno47
Voor degenen, die het nog niet hadden gemerkt: Melding op de storingspagina:
Storing interactieve diensten
Er is storing. Onze Interactieve Televisie diensten werken op dit moment niet. [ br/] Hierdoor kan je problemen ervaren bij TV Gemist en het bekijken van films en series via onze interactieve diensten. [ br/] Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
Storing interactieve diensten
Er is storing. Onze Interactieve Televisie diensten werken op dit moment niet. [ br/] Hierdoor kan je problemen ervaren bij TV Gemist en het bekijken van films en series via onze interactieve diensten. [ br/] Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.