• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Storing interactieve diensten

  • Onderwerp starter Onderwerp starter menno47
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

menno47

Voor degenen, die het nog niet hadden gemerkt: Melding op de storingspagina:

Storing interactieve diensten

Er is storing. Onze Interactieve Televisie diensten werken op dit moment niet. [ br/] Hierdoor kan je problemen ervaren bij TV Gemist en het bekijken van films en series via onze interactieve diensten. [ br/] Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
 
uitzending gemist

Ook in Winschoten werkt interactieve dienst niet.:cry:
Gisteravond 15 mei werkte het weer!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan