• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

storing in gorinchem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter minime
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

minime

Hoi Allemaal

sinds vanmorgen werkt de tv ineens niet meer, signaal is weg en ook digitaal kan niets meer ontvangen?

zijn er meer mensen met dit probleem? 4204EE?

B.
 
Hoi Allemaal

sinds vanmorgen werkt de tv ineens niet meer, signaal is weg en ook digitaal kan niets meer ontvangen?

zijn er meer mensen met dit probleem? 4204EE?
Zoals te zien is op de storingspagina van Ziggo zijn er geen storingen.

Je zou natuurlijk eventueel even kunnen gaan bellen met Ziggo, want als niemand het meldt kan de Klantenservice ook geen monteur er op uit sturen ;) ;) ;) Ohnee, via het forum is natuurlijk goedkoper, sorry :D
 
Zoals te zien is op de storingspagina van Ziggo zijn er geen storingen.

Je zou natuurlijk eventueel even kunnen gaan bellen met Ziggo, want als niemand het meldt kan de Klantenservice ook geen monteur er op uit sturen ;) ;) ;) Ohnee, via het forum is natuurlijk goedkoper, sorry :D

kep idd gebeld (rond uurtje of 12) hij wist van geen storing af.

na het standaard rijtje:
- zitten je kabels goed
- heb je een splitter
- sluit je tv eens rechtstreeks aan op het AOP.
etc etc.

heeft hij toch maar even bij de buren gekeken of de modems daar offline stonden, en dat stonden ze idd, wijk storing.

ik zag net een monteur prutsen bij het kastje en nu heb ik weer beeld :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan