storing in centrale rotterdam, geen IP-adres toegewezen krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kripa

Een aantal klanten van UPC (chello) in een nieuwbouwwijk in Rotterdam krijgen sinds 22 juli 2004 !!! geen IP-adres toegewezen. UPC erkent de problemen maar zegt er nog geen oplossing voor te hebben.

Voor de duidelijkheid er zijn dus een aantal klanten die al ruim 2 weken geen internetverbinding hebben. Heeft iemand een idee hoe je UPC onder druk kan zetten om actie te ondernemen???

Je kan in deze nieuwbouwwijk alleen maar kiezen voor UPC (er is nog geen ADSL.)
 
Je kan in ieder geval voor de tijd dat je niet kunt internetten je abbo geld terug vragen. Heb ik ook een keer gehad, had het zelf nog wat overdreven en wat extra gekregen  ;D
 
Bull zei:
Je kan in ieder geval voor de tijd dat je niet kunt internetten je abbo geld terug vragen. Heb ik ook een keer gehad, had het zelf nog wat overdreven en wat extra gekregen  ;D

Klopt helemaal, je krijgt zelfs voor elke dag dat het niet werkt twee dagen vergoed. Echter om dit voor elkaar te kunenn krijgen moet de storing wel gemeld zijn en opgelost zijn. Is de storing niet opgelost dan ook geen vergoeding. (UPC Garantieplan heet het)

Helaas lost dit het probleem niet op maar ruim een maand om een storing op te lossen is erg lang
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan