• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

storing in "alias" ziggo mail adres

  • Onderwerp starter Onderwerp starter wildwilly
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wildwilly

Hallo, ik heb sinds een aantal dagen het volgende probleem. Normaal haal ik mail binnen in 2 mailboxen door middel van een wachtwoord, mijn hoofdmailbox is een "home" adres, mijn alias mailbox is er een van Ziggo.
Sinds een paar dagen vraagt mijn mailprogramma (Apple) na een halve minuut OOK het wachtwoord van m'n alias (Ziggo) mailbox, dat deed hij vroeger nooit, bovendien geeft hij aan dat ik niet het juiste wachtwoord gebruik, terwijl ik hiermee wel kan inloggen in de mailserver van Ziggo.

Ik kan nu dus deze mailbox van Ziggo niet gebruiken........

iemand enig idee?
 
Hallo, ik heb sinds een aantal dagen het volgende probleem. Normaal haal ik mail binnen in 2 mailboxen door middel van een wachtwoord, mijn hoofdmailbox is een "home" adres, mijn alias mailbox is er een van ziggo.
Sinds een paar dagen vraagt mijn mailprogramma (Apple) na een halve minuut OOK het wachtwoord van m'n alias (Ziggo) mailbox, dat deed hij vroeger nooit, bovendien geeft hij aan dat ik niet het juiste wachtwoord gebruik, terwijl ik hiermee wel kan inloggen in de mailserver van Ziggo.

Ik kan nu dus deze mailbox van Ziggo niet gebruiken........

iemand enig idee?
Op elke mailbox moet je inloggen, da's altijd zo geweest.
Aliassen zijn email-adressen die bij 1 bepaalde mailbox horen. Als je een aparte mailbox hebt met slechts 1 adres is dat geen alias.

Als je dus 2 verschillende mailboxen leeghaalt, heb je dus ook 2 usernames en bijbehorende passwords nodig.

Wat er vermoedelijk aan de hand is dat je in één van de twee mailboxen de gebruikersnaam fout hebt staan in je configuratie. Tot een paar dagen geleden kon je daar nog met alleen de gebruikersnaam inloggen, ondanks dat je eigenlijk met het complete emailadres moest inloggen. Dat is nu uitgezet zodat je altijd je volledige emailadres moet gebruiken als naam voor het inloggen. (dus [email protected] of [email protected] of [email protected] enzovoorts)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan