W
wildwilly
Hallo, ik heb sinds een aantal dagen het volgende probleem. Normaal haal ik mail binnen in 2 mailboxen door middel van een wachtwoord, mijn hoofdmailbox is een "home" adres, mijn alias mailbox is er een van Ziggo.
Sinds een paar dagen vraagt mijn mailprogramma (Apple) na een halve minuut OOK het wachtwoord van m'n alias (Ziggo) mailbox, dat deed hij vroeger nooit, bovendien geeft hij aan dat ik niet het juiste wachtwoord gebruik, terwijl ik hiermee wel kan inloggen in de mailserver van Ziggo.
Ik kan nu dus deze mailbox van Ziggo niet gebruiken........
iemand enig idee?
Sinds een paar dagen vraagt mijn mailprogramma (Apple) na een halve minuut OOK het wachtwoord van m'n alias (Ziggo) mailbox, dat deed hij vroeger nooit, bovendien geeft hij aan dat ik niet het juiste wachtwoord gebruik, terwijl ik hiermee wel kan inloggen in de mailserver van Ziggo.
Ik kan nu dus deze mailbox van Ziggo niet gebruiken........
iemand enig idee?