pjutr
Forum Gebruiker
- Berichten
- 846
Wij zitten hier in Breda, Haagse Beemden al sinds 10 september zonder interactieve televisie. Een aantal dagen later tot 3 dagen geen internet. Aanvankelijk is mijn vrouw meer dan 40 minuten aan de lijn gehouden door de helpdesk terwijl ze belde met haar mobiel. Uiteindelijk zou een monteur langs worden gestuurd. Monteur belt paar uur later op dat de afspraak die gemaakt is niet doorgaat omdat bekend is dat er grote problemen zijn in Breda. Als dit binnen de organisatie al bekend is waarom dan de kop in het zand steken en mijn vrouw betaald telefonisch 40 min. aan het lijntje houden. Wordt er niet gecommuniceerd binnen het bedrijf of bewust inkomsten genereren? Intussen al bijna een maand geen interactieve tv en telkens maar de startdatum van de storing opschuiven online. Wordt tijd voor compensatie en niet met zo, n zakje popcorn als er vandaag door de bus viel van hen. Lachertje.
Ook sinds 10 september geen iTV. En ofschoon ik ook in de Haagse Beemden woon werd mij steeds gezegd: u bent de enige die dit probleem heeft!
Vanmorgen is voor de derde keer de monteur langs geweest, dit keer gewapend met een eigen Cisco PVR, om aan te tonen dat mijn apparaat kaduuk is. Gelukkig had hij op tijd ruggespraak met een technicus bij Ziggo die er echt verstand van heeft. Die heeft een 'autorisatie'knop omgezet en het probleem is na 4 weken eindelijk opgelost.
Maar denk je dat we verontschuldigingen krijgen van Ziggo voor deze wanprestatie?