• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

storing I-TV duurt wel erg lang

  • Onderwerp starter Onderwerp starter sly
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij zitten hier in Breda, Haagse Beemden al sinds 10 september zonder interactieve televisie. Een aantal dagen later tot 3 dagen geen internet. Aanvankelijk is mijn vrouw meer dan 40 minuten aan de lijn gehouden door de helpdesk terwijl ze belde met haar mobiel. Uiteindelijk zou een monteur langs worden gestuurd. Monteur belt paar uur later op dat de afspraak die gemaakt is niet doorgaat omdat bekend is dat er grote problemen zijn in Breda. Als dit binnen de organisatie al bekend is waarom dan de kop in het zand steken en mijn vrouw betaald telefonisch 40 min. aan het lijntje houden. Wordt er niet gecommuniceerd binnen het bedrijf of bewust inkomsten genereren? Intussen al bijna een maand geen interactieve tv en telkens maar de startdatum van de storing opschuiven online. Wordt tijd voor compensatie en niet met zo, n zakje popcorn als er vandaag door de bus viel van hen. Lachertje.

Ook sinds 10 september geen iTV. En ofschoon ik ook in de Haagse Beemden woon werd mij steeds gezegd: u bent de enige die dit probleem heeft!
Vanmorgen is voor de derde keer de monteur langs geweest, dit keer gewapend met een eigen Cisco PVR, om aan te tonen dat mijn apparaat kaduuk is. Gelukkig had hij op tijd ruggespraak met een technicus bij Ziggo die er echt verstand van heeft. Die heeft een 'autorisatie'knop omgezet en het probleem is na 4 weken eindelijk opgelost.
Maar denk je dat we verontschuldigingen krijgen van Ziggo voor deze wanprestatie?
 
Zojuist gecontroleerd en inderdaad hier ook eindelijk weer interactieve TV. Melding is ook op hun site weg dus ze zijn eindelijk wakker geworden. Denk dat ze hebben meegelezen en zijn geschrokken van het woordje "compensatie" haha. Authorisatievinkje aanklikken...Tobbers. Vergeet dit niet gauw meer. Ik ging ontevreden Bij Canaal Digitaal weg vanwege hun telkens duurder wordende incomplete pakketten, hun klantonvriendelijkheid en stugheid maar wat dat laatste betreft is Ziggo minimaal net zo erg.
 
Storingen Interactieve TV

Hier ook storing met Interactieve TV (Postcode gebied 7672), blijft een rondje draaien en laad verder niks in.

Net met ZIGGO gebeld en was daar niet bekend. De beste man heeft het daar getest en het zelfde, ook het draaiende rondje en verder niks.

Hij heeft een storing ingeschoten en doorgezet.
 
Hier in Amstelveen (meerdere adressen) ook nog steeds geen ITV (draaiend rondje en na een tijdje weer de gewone zender)....
 
Hier lijkt het wel/weer te werken, maar voor hoelang is wel de vraag.
Op naar de volgende storing zou ik zeggen..

Misschien te veel mensen welke het gebruiken?
Al kan ik me daar (nu) niets meer bij voorstellen, na zovaak storing en uitval, wat een pret pakket zeg.
 
Nof even gekeken op Ziggo.nl:

Televisie

TV Gemist en On Demand

Door een storing is Interactive Televisie op dit moment niet beschikbaar.
Hierdoor kunt u problemen ervaren met het bekijken van films en series via On Demand en programma's via TV Gemist.
Status:onopgelost
Start:19 september, 19.19 uur
Verwacht einde:
nog niet beschikbaar


We schrijven begin oktober, nog even en de storing is een maand oud.
Onacceptabel zou ik zeggen, temeer omdat er geen uitzicht is op een oplossing.
 
Nof even gekeken op Ziggo.nl:

Televisie

TV Gemist en On Demand

Door een storing is Interactive Televisie op dit moment niet beschikbaar.
Hierdoor kunt u problemen ervaren met het bekijken van films en series via On Demand en programma's via TV Gemist.
Status:onopgelost
Start:19 september, 19.19 uur
Verwacht einde:
nog niet beschikbaar


We schrijven begin oktober, nog even en de storing is een maand oud.
Onacceptabel zou ik zeggen, temeer omdat er geen uitzicht is op een oplossing.
Duurt inderdaad erg lang kan sinds een paar dagen ook al niet meer de kijkhistorie wissen vreemde klacht denk dat het met de storing te maken heeft.
kik hier maar
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=45336
 
Nof even gekeken op Ziggo.nl:

Televisie

TV Gemist en On Demand

Door een storing is Interactive Televisie op dit moment niet beschikbaar.
Hierdoor kunt u problemen ervaren met het bekijken van films en series via On Demand en programma's via TV Gemist.
Status:onopgelost
Start:19 september, 19.19 uur
Verwacht einde:
nog niet beschikbaar


We schrijven begin oktober, nog even en de storing is een maand oud.
Onacceptabel zou ik zeggen, temeer omdat er geen uitzicht is op een oplossing.

Het lijkt wel een soort communicerend vat met de iTv-storing op Cisco toestellen in Breda. Die is sinds vrijdag 4-10 opgelost (begon op 10 september)
 
Nof even gekeken op Ziggo.nl:

Televisie

TV Gemist en On Demand

Door een storing is Interactive Televisie op dit moment niet beschikbaar.
Hierdoor kunt u problemen ervaren met het bekijken van films en series via On Demand en programma's via TV Gemist.
Status:onopgelost
Start:19 september, 19.19 uur
Verwacht einde:
nog niet beschikbaar


We schrijven begin oktober, nog even en de storing is een maand oud.
Onacceptabel zou ik zeggen, temeer omdat er geen uitzicht is op een oplossing.
Denk toch wel dat er iets aan de hand is wat ze niet direct kunnen vinden.:roll:
------------------------------------------------------------------
Televisie
TV Gemist en On Demand
Door een storing is Interactive Televisie op dit moment niet beschikbaar.
Hierdoor kunt u problemen ervaren met het bekijken van films en series via On Demand en programma's via TV Gemist.
Status: onopgelost
Start: 9 oktober, 17.03 uur

Verwacht einde: nog niet beschikbaar
--------------------------------------------------------------------
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan