storing I-TV duurt wel erg lang

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sly

Storing interactieve tv duurt nu wel erg lang gister deed die het weer even,maar vanaf 19 september wel erg lang.
Deze melding staat nu nog steeds bij Ziggo
---------------------------------------------------------------------------
Televisie
TV Gemist en On Demand Door een storing is Interactive Televisie op dit moment niet beschikbaar.
Hierdoor kunt u problemen ervaren met het bekijken van films en series via On Demand en programma's via TV Gemist.
Status:
onopgelost
Start:
19 september, 19.19 uur
Verwacht einde:
nog niet beschikbaar

------------------------------------------------------------------------------
 
Nee maar, het is een wonder! Eindelijk staat er een melding over de I-TV problemen op de Ziggo website. Inhoudelijk klopt de start datum (19 september, 19.19 uur) natuurlijk weer niet aangezien we hier op het forum kunnen zien dat Ziggo al sinds 10 september aan het klooien is.
 
ITV heeft nog nooit echt goed gewerkt sinds versie 2.0, maar gebruik het niet voldoende meer om het te beoordelen.

Maar in de begin maanden was het een drama, en nu nog (of weer).
Vrees dat het nooit meer goed komt met dit product.
 
Storing I-tv wel erg lang

Ook in mijn postcodegebied 2719 storing en inderdaad had ik ruim voor 19 sept al die storing. Omdat de storing op de site gemeld wordt geen actie genomen. Voel mij nu wel als klant in de steek gelaten, temeer omdat ik juist dit abonnement heb genomen om de mogelijkheid tv gemist.
 
Alle titels moeten opnieuw geupload worden en in sync zijn en dat lijkt de nodige tijd te kosten zelfs met een Gb verbinding. Volgens de laatste informatie is ~ 70% hersteld. De verwachting is dat de komende dagen alles gesynced zal zijn en dat daarna alle titels gewoon zijn af te spelen.
 
Alle titels moeten opnieuw geupload worden en in sync zijn en dat lijkt de nodige tijd te kosten zelfs met een Gb verbinding. Volgens de laatste informatie is ~ 70% hersteld. De verwachting is dat de komende dagen alles gesynced zal zijn en dat daarna alle titels gewoon zijn af te spelen.

Er kan echt al weken helemaal niets worden afgespeeld aan Itv op mijn Cisco 8455. Ik krijg geen error 2000 of zo maar Netwerkstoring met het verzoek het later nog een keer te proberen. samen met het wegvallen van Itv is ook de EPG op mijn PVR (verder) beperkt tot 1 dag..
 
Er kan echt al weken helemaal niets worden afgespeeld aan Itv op mijn Cisco 8455. Ik krijg geen error 2000 of zo maar Netwerkstoring met het verzoek het later nog een keer te proberen. samen met het wegvallen van Itv is ook de EPG op mijn PVR (verder) beperkt tot 1 dag..

Nadat geen respons van 'Anoniem' op mijn PM, gistermiddag weer maar eens de helpdesk gebeld. Na het bekend ritueel van stroom er af / herinstallatie is besloten vanmorgen al een monteur te sturen. Die concludeert al snel na het meten van het binnenkomend signaal dat het gestoord is, wat betref iTV. En wat denk je: op datzelfde moment wordt hij gebeld dat heel het stadsdeel Haagse Beemden(40-duizend inwoners) in Breda een gestoord signaal heeft. En dat wordt nu na ZESTIEN DAGEN ontdekt ???@!$#@45 Bah! Wat een dienstverlening!
 
Sorry, ik heb onvoldoende kennis van de Cisco ontvanger en kan je niet verder helpen. Ik kan je alleen maar een aantal standaard adviesen geven maar die zul je al vaker hebben gehoord.
 
Sorry, ik heb onvoldoende kennis van de Cisco ontvanger en kan je niet verder helpen. Ik kan je alleen maar een aantal standaard adviesen geven maar die zul je al vaker hebben gehoord.

Mijn probleem betreft dan ook niet individuele medewerkers en zeker niet van het webcareteam, maar de (technische) organisatie als geheel. Hoe is het toch mogelijk dat je je oorspronkelijk iTV-systeem (Cisco was het eerste iTV-toestel) zo lang de nek omdraait en dat ruim twee weken niet in de gaten heb. Wordt er niet gemomitord?

Inmiddels duurt de storing die om 18.00 vandaag opgelost zou zijn, nog voort. Nieuwe deadline volgens de storingspagina is nu 0.30u. We zijn benieuwd...
 
Wij zitten hier in Breda, Haagse Beemden al sinds 10 september zonder interactieve televisie. Een aantal dagen later tot 3 dagen geen internet. Aanvankelijk is mijn vrouw meer dan 40 minuten aan de lijn gehouden door de helpdesk terwijl ze belde met haar mobiel. Uiteindelijk zou een monteur langs worden gestuurd. Monteur belt paar uur later op dat de afspraak die gemaakt is niet doorgaat omdat bekend is dat er grote problemen zijn in Breda. Als dit binnen de organisatie al bekend is waarom dan de kop in het zand steken en mijn vrouw betaald telefonisch 40 min. aan het lijntje houden. Wordt er niet gecommuniceerd binnen het bedrijf of bewust inkomsten genereren? Intussen al bijna een maand geen interactieve tv en telkens maar de startdatum van de storing opschuiven online. Wordt tijd voor compensatie en niet met zo, n zakje popcorn als er vandaag door de bus viel van hen. Lachertje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan