S
streetie
Sinds gisteren geen commerciële zenders en film 1 meer nadat ik mijn pakket van een upgrade voorzien heb omdat de kortingsperiode afliep. Alleen ned 1 2 en 3 geven nog beeld via de horizon. De rest niet meer.
Via de analoge kabel heb ik bijv. Wel rtl 4 digitaal maar via de horizon niet.
Vind het een geweldig welkomcadeau van UPC voor het verlengen van het contract! Had wel iets anders verwacht! Overigens mijn internetsnelheid is wel omhoog gegaan. Dat werkt dus wel.
Heb de helpdesk gebeld kreeg de opmerking dat er meerdere meldingen waren maar dat er geen ticket gemaakt was! Heb dan ook het gevoel dat ik met een kluitje in het riet gestuurd wordt en dat er niet veel aan gedaan wordt! Misschien toch nog maar opzeggen en naar glasvezel gaan? Ben altijd tevreden geweest over UPC maar dit vernieuwingscadeau is veel te gek.
Via de analoge kabel heb ik bijv. Wel rtl 4 digitaal maar via de horizon niet.
Vind het een geweldig welkomcadeau van UPC voor het verlengen van het contract! Had wel iets anders verwacht! Overigens mijn internetsnelheid is wel omhoog gegaan. Dat werkt dus wel.
Heb de helpdesk gebeld kreeg de opmerking dat er meerdere meldingen waren maar dat er geen ticket gemaakt was! Heb dan ook het gevoel dat ik met een kluitje in het riet gestuurd wordt en dat er niet veel aan gedaan wordt! Misschien toch nog maar opzeggen en naar glasvezel gaan? Ben altijd tevreden geweest over UPC maar dit vernieuwingscadeau is veel te gek.

