• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

storing horizon na upgrade pakket

  • Onderwerp starter Onderwerp starter streetie
  • Startdatum Startdatum
S

streetie

Sinds gisteren geen commerciële zenders en film 1 meer nadat ik mijn pakket van een upgrade voorzien heb omdat de kortingsperiode afliep. Alleen ned 1 2 en 3 geven nog beeld via de horizon. De rest niet meer.

Via de analoge kabel heb ik bijv. Wel rtl 4 digitaal maar via de horizon niet.
Vind het een geweldig welkomcadeau van UPC voor het verlengen van het contract! Had wel iets anders verwacht! Overigens mijn internetsnelheid is wel omhoog gegaan. Dat werkt dus wel.

Heb de helpdesk gebeld kreeg de opmerking dat er meerdere meldingen waren maar dat er geen ticket gemaakt was! Heb dan ook het gevoel dat ik met een kluitje in het riet gestuurd wordt en dat er niet veel aan gedaan wordt! Misschien toch nog maar opzeggen en naar glasvezel gaan? Ben altijd tevreden geweest over UPC maar dit vernieuwingscadeau is veel te gek.
 
Hier hetzelfde probleem...
Kom net uit werk geen zenders meer alleen 1, 2 en 3.
Gebeld met de HD en de horizon box moeten resetten naar de fabrieksinstellingen om het probleem te verhelpen.
De box is nu bezig met de installatie....
...........
..............
...................

Probleem opgelost alles doet het weer, Nu alleen de instellingen veranderen en de geplande opnames opnieuw instellen.
 
Hier ook het zelfde probleem...zal ook terug zetten naar fabriek instellingen.

Nu werkt het weer...ppfffttttt
 
Hier ook alleen 123,AT5..Belletje Upc/HD: er is een probleem bekend. Wordt aan gewerkt.Maar het is wel weekend en iedereen terugroepen.. Als morgenavond het nog niet werkt..dan terugzetten naar fabrieksinstellingen..Ben ik wel mooi een half jaar opgenomen progjes kwijt..
Wat kan je eigenlijk met dit soort adviezen.. ::)
 
Op de storingspagina van UPC staat:
Actuele landelijke storingen en meldingen - Horizon onjuist abonnement
Ten gevolge van een wijziging op de Horizon box kan op uw zenders tijdelijk onterecht een melding verschijnen dat u niet het juiste abonnement heeft. U kunt dit verhelpen door een reset naar fabrieksinstellingen uit te voeren: in het hoofdmenu kiest u 'Opties' daarna 'Instellingen'. Selecteer vervolgens 'Mediabox' en dan 'Fabrieksinstellingen'. Om de actie uit te voeren, wordt eerst om uw pincode gevraagd. Indien het beeld hierna blijft hangen kunt u de mediabox herstarten met de aan/uit knop aan de achterkant. Wij bieden u onze excuses aan voor de overlast.
Fabrieksinstellingen terugzetten heeft bij mij ook geholpen.
 
Had ik dus een paar dagen terug ook. Gebeld en toen had ie iets naar m'n box gestuurd. Volgende dag was alles weer in orde.

Overigens deed mijn slaapkamerbox het prima.
 
Bij fabrieksinstellingen kun je kiezen of je je opnamen wilt bewaren of niet. Als je de goede keuze maakt, ben je de opnames niet kwijt.
 
Terug
Bovenaan