Hier in postcode gebied 6414 TG sinds gisteravond slecht beeld.
Op de samsung heb ik altijd de waardes van signaal 50 % en kwaliteit 80 % gehad. Nu geeft deze aan signaal 0 % kwaliteit 80 % is niet naar te kijken. Vooral de nederlandse zenders.Denk dat er een storing is.Kan dat echter nergens vinden
Even een aanvulling ben eens gaan kijken bij de buren op twee plaatsen deze kijken analoog hebben ook slecht beeld dus is zeker een storing
Op de samsung heb ik altijd de waardes van signaal 50 % en kwaliteit 80 % gehad. Nu geeft deze aan signaal 0 % kwaliteit 80 % is niet naar te kijken. Vooral de nederlandse zenders.Denk dat er een storing is.Kan dat echter nergens vinden
Even een aanvulling ben eens gaan kijken bij de buren op twee plaatsen deze kijken analoog hebben ook slecht beeld dus is zeker een storing
.